Grudzień, 2011

W tej zabawie chodzi o to by w największe wjechać bloto

Poniedziałek, 26 grudnia 2011 | dodano: 26.12.2011

Wczoraj wrzuciłem na forum propozycje małej przejażdżki na moją propozycje odpowiedział Piksel który na miejsce zbiorki przybył w towarzystwie swojego taty czekamy jeszcze parę minut może ktoś do łączy ale w końcu ruszamy sami trasa rzez koksownie ;Ossona;Przeprosiną Gorkę;Siedlec;Gąszczyk;Brzyszów;Turów;Przymiłowice;Sokole Góry cały czas towarzyszy nam mżawka a noga w ogóle nie chciała zapodawać więc demonem prędkości dziś nie zostałem dodam że do baru leśnego docieram już na resztkach sił,a tu taka rzesza zaprzyjaźnionych bikerów i bikerek jedni przybyli do tej mekki jak należy czyli na dwóch kołkach inni zaś dotarli blachosmrodami miła posiadówka przy łyczku złocistego isotonica w super towarzystwie aż żal było wracać jaszcze większy żal odczuwam wiedząc że to tak przyjazne częstochowskim rowerzystą miejsce zostanie wkrótce zamknięte w drodze powrotnej towarzyszyli Lukas i Anwi . Jeszcze raz Wielkie dzięki wszystkim za miłe towarzystwo ponirzej zdjęcie mojego czyściutkiego rumaka autorstwa Stin14." title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="450" height="600" />

Zdjęcie z wycieczki rowerowej © przemo2
" title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="450" />

mroziny wypad na grzane z Edytką

• Temperatura -7.0°C
Wtorek, 20 grudnia 2011 | dodano: 23.12.2011

Jak to zwykle w tygodniu najpierw obowiązki potem przyjemności, czyli rano do pracy a po pracy wypad na grzane piwko do kota trasa Jesienna Bór następnie wzdłuż rzek wałem nad Stradomką potem wałem nad wartą do ul:Hutników dalej w kierunku złotej ale zamiast jechać asfaltem pomykamy wałem nad kucelinką aż do ronda na kucelinie następnie gwardian i duktem przy torach do kusiat a z tamtąt tewenem do Olsztyna piwko które przy tak niskiej temperaturze jaka panowała w ten grudniowy wieczór okazał się strzałem w dziesiątkę popiwku ruszamy w drogę powrotną również terenem i tu jak zwykle dałem ciała na początku super ale potem tragedia tak popieprzyłem drogę że wylądowaliśmy w totalnym buszu krzaki i trawa wysokości rowerów po krótkim spacerze docieramy do asfaltu już jest ok i jedziemy w kierunku domu ale jak pech to pech Edytka łapie gumę nie mam dętki na zmianę trzeba kleić została mi tylko jedna łatka a temperatura znacznie poniżej zera zmiana dętki czy klejenie w taki mróz to nic przyjemnego ale po jakimś czasie się udaje i możemy jechać do domu

Kategoria w towarzystwie

Czestochowa Myszkowi z powrotem

Sobota, 17 grudnia 2011 | dodano: 18.12.2011

Mimo ze mamy grudzień to pogoda całkiem znośna postanowiłem więc wyskoczyć w odwiedziny do rodziców trasa w większości biegła terenem gdzie było troszkę mokrawo ale za to nie wiało tak jak na asfalcie . trasa:Kucelin, bugaj,Słowik czarny pieszy,niebieski row ,Dębowiec,Poraj i tu od potrącenia przez auto jakiś baran zajebiście wyszedł z za zakrętu i wylondował w rowie prawdo podobnie był pijany lub pod wpływem innych środków bo zostawił auto i uciekł dalej tez terenem przez Masloniskie, Żarki letnisko,nową wieś droga powrotna taka sama" title="Tak się koniczy bezmyślność" width="600" height="450" />