Luty, 2013

Do roboty i popołudniowe taplanie w błotku

• Sprzęt Author Versus
Czwartek, 28 lutego 2013 | dodano: 28.02.2013

Rano standardzik do tyrki przez Raków i Dąbie ,a po pracy popołudniowy wypad w towarzystwie Mr.Dry trasa miała biec asfaltem lecz coś mnie podkusiło i pojechaliśmy w teren na pierwszy ogień Góra Ossona potem czerwonym rowerowym fundując sobie regeneracyjna maseczkę z błotka do Brzyszowskiej kawałek asfaltem i odbijamy w las nie znanymi mi leśnymi duktami docieramy do Srocka jechaliśmy prawdo podobnie przez górki które kiedyś na swoim blogu opisywała Anwi z tego co pamiętam nazwała je Maryśkami ,troszkę błądzenia i docieramy do asfaltu a w sumie to znów wyjechaliśmy komuś na posesję reszta to już szosą przez Brzyszów i Kusięta do Olsztyna ,mała przerwa na rynku i powrót wojewódzką i koło oczyszczalni ,Nastawnia ,Guardian i przez Raków do domku.Jakoś dziś tak bez werwy niby na początku jakoś szło całkiem nieźle nawet parę górek pocisnołem z blatu a le potem to już z kilometra na kilometr coraz gorzej ostatnie kilometry jadę na rezerwie." title="Flagowiec na rynku w Olsztynie ,troszke sie pobrudził." width="600" height="450" />

Flagowiec na rynku w Olsztynie ,troszke sie pobrudził. © przemo2

Środa, 27 lutego 2013 | dodano: 27.02.2013

Kategoria Codzienność

Wtorek, 26 lutego 2013 | dodano: 26.02.2013

Trasa taka sama jak wczoraj w obie strony przez Raków i Dąbie na Rakowie parę razy zaliczyłem podjazd pod wiadukt kolo skansenu taka namiastka terenowych podjazdów.

eD.P.D

Poniedziałek, 25 lutego 2013 | dodano: 25.02.2013

Standard w obie strony przez Raków i Dąbie.

Kategoria Codzienność

Miastowo

Sobota, 23 lutego 2013 | dodano: 23.02.2013

Udałem się dziś na Lisiniec w celu odebrania mojego zimowego wymiatacza,korzystanie z komunikacji miejskiej doprowadza mnie do rozstroju nerwowego godzinę czasu w autobusie,powrót na rowerku :)) od razu lepiej .

Kategoria samotnie

Dom praca dom i w pogoni za 84 Częstochowską Masą Krytyczną

Piątek, 22 lutego 2013 | dodano: 23.02.2013

Rano standard do roboty potem do domku szybki obiadek i trza ruszać na 84 Częstochowską Masę Krytyczną ,więc cisnę do Janka odebrać flagowy pojazd mas.Mimo dość kiepskich warunków pogodowych na Bieganie zebrało się 24 wariatów dla których nie ma złej pogody na rower ,parę minut po 18-ej ruszamy i wtedy się trach przy próbie wyjechania za zaspy spada łańcuch w rikszy i blokuje się koło próbujemy usunąć usterkę ale masa musi ruszać więc przekazałem flagę masy koledze poisonkowi i pojechali ,a ja z nemo reanimujemy riksze operacja się udała więc ruszamy w pogoni za masą ,kurcze ten pojazd naprawdę potrafi nie zile zasuwać więc cisnę ile pary w nogach wciskając się między samochody i wymuszając na kierowcach aby mnie przepuścili ,doganiam ekipę i dalej już bez przeszkód jak zawsze flagowy pojazd masy jedzie na pozycji prowadzącego peleton.Po masie krótka posiedzenie z rowerową bracią w trakcie którego odbieram telefon od kolegi zapraszającego mnie na mały melanż więc pożegnałem się z ekipą i popędziłem na Lisiniec no niestety imprezka tak się rozkręciła iż musiałem wracać taksówka bo na rowerku i tak nie mógł bym jechać ." title="Na 84 Częstochowskie Masie Krytycznej" width="400" height="600" />

Na 84 Częstochowskie Masie Krytycznej © przemo2
utwór na dziś

Czwartek, 21 lutego 2013 | dodano: 21.02.2013

Kategoria Codzienność, samotnie

Do roboty i spontaniczna popołudniówka .

Środa, 20 lutego 2013 | dodano: 20.02.2013

Rano standard do roboty,po robocie na miasto rzut oka na forum a tu zaproszenie do wspólnego kręcenia wysłane przez stin14 jak tu sobie odmówić takiego wypadu w tak zacnym towarzystwie wiec cisnę na miejsce zbiórki gdzie czeka już Robert po chwili dociera do nas Poisonek i w takim oto składzie ruszamy do Olsztyna na grzańca. Trasa standardowa koło huty, Guardian,Odrzykoń,Skrajnica,mała posiadowka w Leśnym i powrót Główną i koło oczyszczalni.kolejny udany wypad w doborowym towarzystwie dzięki panowie.

Wtorek, 19 lutego 2013 | dodano: 19.02.2013

Zima znów daje znać że jeszcze nie odeszła i sypie białym gównem. :((

Poniedziałek, 18 lutego 2013 | dodano: 18.02.2013

Standardowa droga do tyrki i powrót przez centrum.