Luty, 2013

Sobota, 16 lutego 2013 | dodano: 16.02.2013

Kategoria Codzienność, samotnie

Do roboty i do Gawła na pogaduchy

Piątek, 15 lutego 2013 | dodano: 15.02.2013

Do roboty i do Gawła na bajerkę.

Kategoria Codzienność, samotnie

Czwartek, 14 lutego 2013 | dodano: 14.02.2013

Standard w drodze powrotnej spotkanie z Rafikiem1000 i krótka pogawędka.

Kategoria Codzienność

Dom praca dom i popołudniowe MTB

• Sprzęt zimowy wymiatacz
Środa, 13 lutego 2013 | dodano: 13.02.2013

Dziś raniutko standardowo do tyrki,po 8 godzinach nic nie robienia z powodu awarii energetycznej do domku szybki obiadek i na ustawioną wcześniej popołudniową przejażdżkę w towarzystwie Mr.Dry Trasa z dużym akcentem Terenowym .Ruszamy spod Scouta na drogowców i kierujemy się szlakiem nad wartą aż do Jaskrowa następnie zaliczamy Terenowy podjazd pod Przeprosiną Górkę Gdzie odbijamy w lewo i terenem docieramy do asfaltówki prowadzącej do Sanktuarium Ojca Pio,przecinamy ja i dalej że terenem do czerwonego rowerowego na którym tuż przed wyjazdem na Brzyszowską zaliczam miękkie lądowanie w śniegu ,ale to nie pierwszy i na pewno nie ostatni raz więc szybko się pozbierałem i dalej czerwonym do Kusiąt.Tu troszkę ancfaltu i odbijamy w towarne po nie udanej próbie podjazdu pod Niedźwiedzią postanawiamy wyskoczyć na szosę i tak już do samego Olsztyna gdzie robimy sobie tradycyjną już posiadówkę w Leśnym .Powrót terenem koło Skrajnicy ,Rowerostradę i koło Guardiana.

Zimowy wymiatacz koło tamy na Mirowie. © przemo2

Kategoria w towarzystwie, Codzienność

Wtorek, 12 lutego 2013 | dodano: 12.02.2013

Znów pada białe gówno :(

DPD

Poniedziałek, 11 lutego 2013 | dodano: 11.02.2013

Znów popruszyło białym gównem .

Ice Mtb

• Temperatura -1.0°C
  • Sprzęt Author Versus
Niedziela, 10 lutego 2013 | dodano: 10.02.2013

Dziś ustawka z Gawłem i Pikselem parę minut po ósmej spotykamy się pod skansenem ale niestety muszę wrócić do domu i zmienić rower na Flagowca bo w zimowym wymiataczu znów szwankuje napęd umawiam się więc z chłopakami iż nie będę już wracał pod skansen tylko spotkam się z nimi koło krakowskiej i tak po kilku minutach pomykamy sobie w kierunku Tesco i tam też wbijamy się na szlak jedzie się całkiem fajnie ziemia zmarznięta i nawet gigantyczne piaskownice na szlaku nie stwarzają problemów tak też docieramy do Mirowa gdzie kierujemy się na czerwony rowerowy i nim pomykamy aż do Kusiąt dalej to już Góry Towarne i Olsztyn gdzie postanowiliśmy podjechać pod samą wierzę zamku mała sesja foto i zjeżdżamy z drugiej strony kamienistą singielką trza się troszkę zagrzać więc jedziemy do Leśnego na grzańca ,krótka posiadówka w trakcie której za oknem przemyka nam Stin14 dokąd mu tak spieszno że nawet nie zajrzał .No dobra siedzi się fajnie ale czas ruszyć tyłki i jechać dalej postanawiamy zrobić małą rundkę po Sokolich Górach a następnie pomarańczowym rowerowym kierować się do domu to jednak nie był zbytnio dobry pomysł szlak jest dość mocno oblodzony już po paru metrach Gaweł zalicza pierwszego dzwona jedziemy dość asekuracyjnie w miejscach gdzie w letnich warunkach pomyka się z prędkością ponad 30km\h dziś jedziemy max 12 ale to nic zaliczamy jeszcze kilka gleb w sumie to mamy ich aż 9 6-Gawła 2-moje i jedna Piksela po kilku kilometrach mamy już dość i odbijamy w leśny dukt ten nie jest tak często uczęszczany i jedzie się nim całkiem nieźle ,tak też docieramy do słowika i już bez przeszkód drogą nad rzeką do tamy na Bugaju i przez Kucelin Łąki i raków do domku ." title="Ice Rout" width="600" height="450" />

Ice Rout © przemo2
A tu kilka zdjęć z dziś Opis linka

Kategoria w towarzystwie

Piątek, 8 lutego 2013 | dodano: 08.02.2013

Standard Rano przez Zawodzie powrót przez Dąbie i Raków .

Czwartek, 7 lutego 2013 | dodano: 07.02.2013

Do roboty i z powrotem w obie strony przez Raków i Dąbie.

6D.P.D

Środa, 6 lutego 2013 | dodano: 06.02.2013

Trasa taka sama jak wczoraj więc dystan taki sam wpisuję bo licznik mi nawalił w drodze do pracy powinni w sigmah zrezygnować z gumek,moim zdaniem zipy to lepsze rozwiązanie.