Czerwiec, 2011

Pojedzynek z ossona

Niedziela, 26 czerwca 2011 | dodano: 26.06.2011

Plan na dzisiejszy poranek był prosty pobudka o 5-tej rano i rowerkiem potrenować kamienisty podjazd pod Grórę Ossona którego jeszcze nigdy nie udawało mi się podjechać ale rano powiedziałem sobie albo ja albo on i wyszło na moje po kilku nie udanych próbach jeden raz nawet przykryłem się rowerem który nie zile przyłożył mi w głowę ale wreszcie się udało i to trzy razy pod rząd powrót do domu przez cmentarz Żydowski ." title="moja zmora" width="600" height="450" />

moja zmora © przemo2

Kategoria samotnie

poranna ustawka z super ekipą

Czwartek, 23 czerwca 2011 | dodano: 23.06.2011

Boże ciało dzień wolny od pracy więc trzeba go było jak najlepiej wykorzystać ,o 7:00 rano umówiłem się z ekipą częstochowskiego forum rowerowego na miejscu zbiórki wstawili się Poisonek;stin-14 :Mr:Dry:Piter:blabla: faki i zbyszek trasa wiodła głównie terenem przez Górę Ossona ,Mirów,Przeprosiną Górkę,Mstów następnie niebieskim pieszym przez Małusy ażdo Turowa z stamtąd Przez Bukowno,Czepuekę,i Piasek tu wbijamy się na czarny rowerowy i nim ciśniemy przez Pabianice i zrębice gdzie mamy małą przerwę by ocapnąć przed dalszą drogą następnie przez Sokole Góry gdzie rozłanczamy się ja i Mr:Dry wybieramy trasę czerwonym pieszym przez szczyt Sokolich Gór reszta pędzi łatwiejszą drogą po krutkim czasie docieramy do ekipy czekającej na nas w leśnym i tu mała posiadówka tu też przyszła pora pożegnać się Poisonkiem ;Blablą ;Piterem i Mr:dry którzy do czewki wracają przez Skrajnicę my jedziemy inną trasą pomarańczowym a następnie niebieskim rowerowym do Bugaja a dalej duktem nad rzeką do domku na tym też odcinku przeżywam mały kryzys zaczyna brakować pary i to na prostej drodze a nie jak to zwykle bywało na podjazdach lecz cuż począc trzeba cisnąćdalej bo do domku już nie daleko.panowie wielkie dzięki za miłe towarzystwo i do następnego wypadu kilka zdjęć z wycieczki Opis linka" title="Na niebieskim szlaku" width="600" height="450" />

Na niebieskim szlaku © przemo2

Test nowych opon

• HRmax 44( 22%)
  • HRavg 21( 10%)
Wtorek, 21 czerwca 2011 | dodano: 22.06.2011

Korzystając z zaproszenia Poisonka i Stin-14 przetestowałem nowe oponki zakupione w dobrej cenie Continental Mountain king 2.0 co prawda z pośpiechu odwrotnie założone tarsa biegła przez Górę ossona;następnie czerwona rowerówką do Kusiąt i asfaltem do Olsztyna.Mala zasiadówka w leśnym barze i przekładka opon powrót przez Skrajnicę ;rowerostrade i Gwardian .opony spisały się całkiem nie zile choć pod Ossona znów nie udalo mi się podjechać

Wieczorowe krecenie

Piątek, 17 czerwca 2011 | dodano: 19.06.2011

Dziś wieczorowy wypad w towarzystwie poisonkaistin14 trasa Osona : czerwony rowerowy :Kusięta :Olsztyn :Skrajnica;Gwardian.

Do pracy z powrotem oraz popoł udniówka ze Zbyszkiem

Czwartek, 16 czerwca 2011 | dodano: 16.06.2011

Dziś z rana standard po pracy i powrót a następnie popołudniowy wypad w towarzystwie Zbyszka opis trasy w skrócie :cmentarz Żydowski; Osona;Mirów;PrzeprosinaGórka;Mstów;Małusy;Turów;Bukowno;Czepórka;Piasek;Pabianice;Zrębice;Sokole góry czerwonym pieszym;Olsztyn;Skrajnica;Gwardian. trasa godna polecenia ze względu na wspaniałe malownicze widoki widoki ." title="Sokole góry" width="600" height="450" />

Sokole góry © przemo2

przed rosołem

Niedziela, 12 czerwca 2011 | dodano: 12.06.2011

Dziś przed rosołowy wypad z forumową ekipą w składzie Faki Stin14 i Patrykiem trasa w skrócie Osona; Mirów; Przeprośna Górka;Mstów następnie po raz pierwszy niebieskim pieszym przez Małusy do Turowa na stępnię Olsztyn z Olsztyna przez Horoń jedziemy do Poraja lecz niestety już w trójkę bo w Olsztynie opuszcza nas Patryk w Poraju mała zasiadówka w tawernie na osirodku żeglarskim zresztą już trzecia w tym dniu,powrót niebieskim rowerowym do czewki" title="Widok z góry osona napanoramę czestochowy" width="600" height="450" />

Widok z góry osona napanoramę czestochowy © przemo2

Samotna krucjata

Piątek, 3 czerwca 2011 | dodano: 03.06.2011

Miała być wielka akcja promocyjna imprezy organizowanej dla dla dzieci pod patronatem Częstochowkiej Masy Krytycznej a wyszła samotna krucjata na miejscu zbiorki spotkałem tylko Agnieszkę (Abovo) Która wzeła parę ulotek chwila rozmowy i czas ruszać w samotną trasę prmocjną dodam jeszcze że pojazd miałem nie typowy bo była to Flagowa riksza masy która dzielnie mi służyła przez cały czas podczas jazdy spotykam Pitera z CRF on także wzoł parę ulotek by je rozdać w drodze do domu. Opis trasy ANMP: Parki jasnogórskie:Armi Krajowej:Promenada Czesława Niemena:Lasek Aniołoski;znów promenada: tysiąc lecie;Puławskiego:ANMP:Ogrodowa:Krakowska:Galeria Jurajska: Kanał kona:Wojska Polskiego:Równoległa:Niepodległości:AL Pokoju Tesco: Niepodległości:Mickiewicza :Anbulatoryjna:Skłodowskiej :Nowowiejskiego i wreszcie Focha tusz przy domu kolegi Jurczyka mam defekt rikszy tylne koło składa się w pół na szczęście to już koniec Krucjaty .