Maj, 2021

Do Leśnego na schabowego

Poniedziałek, 31 maja 2021 | dodano: 31.05.2021

Krótki wypad z Agunią i Maćkiem do Leśnego pożarówką, powrót rowerostradą.

Miasto

Piątek, 28 maja 2021 | dodano: 29.05.2021

Kilka miejskich kilometrów z Aguną.

Kategoria Miasto, Z Agunią

Na kaszanę do Przymiłowic

Środa, 26 maja 2021 | dodano: 26.05.2021

Krótki wypad do Przymiłowic na małe conieco z grylla: Huta, Koksownia, Legionów, koło ossona, czerwony rowerowy, Kusięta, zielony rowerowy, Olsztyn, żułty pieszy Przymiłowice.
Po małym conieco powrót: czerwony rowerowy, Kielniki, Lipówki Olsztyn, Skrajnica, rowerostrada, PZ, Guardian, i koło huty do domku.

Do złotego

Poniedziałek, 24 maja 2021 | dodano: 25.05.2021

Rano sms id Maćka że ma w planach wypad do Złotego Potoku więuc ustawiamy się na 10:30  koło dworca na Rakowie a z tąd koło Huty i Kolsowni do Legionów dalej : Brzyszowska, Czerwony Rowerowy, Kusięta, Turów, Zrębice, Krasawa, Siedlec i Złotym chwila przerwy na kaszanę z glylla i łyczek piwka poczyw do domu tym razem troszkę inną drogą: Janów, Śmiertny Dąb, Zagurze, Bukowno, Turów, Kusięta, PZ, Guardian, i koło Huty do domku.

Z Cyklu jak popsuć żonie ładne  zdjęcie

Koniec wyprawy

Sobota, 15 maja 2021 | dodano: 15.05.2021

Wszystko co dobre szybko się kończy tabi my zakończyliśmy dziś swoją włuczęgę po pomorzu .Mielišmy wracaç z Władysławowa ale chcieliśmy jeszcze żucić okiemnna pewien mural w Chałupach.

Po powrocie do Częstochowy jeszcze nachwilkę do Małgorzaty na lisiniec i do domku .

Ku nowej przygodzie dIeń-5

Piątek, 14 maja 2021 | dodano: 15.05.2021

Odtatni dzień  wyprawy pobudka o 6:00 śniadanie pakowanie i o 9:00 opuszczamy Camping Morski w Łebie ilecimy: Nowęcin-Szczenurze-Sarbsk-Ulinia-Białka-Osetkik-Lubiatowo- Białogóra- Dębki-Karwia-Jastrzębia Góra-Rozewie I Władysławowo.

Ku nowej przygodzie dzień-4

Czwartek, 13 maja 2021 | dodano: 13.05.2021

Czwarty dzień wyprawy pobudka o 6 śniadanie pakowanie i około 9 opuszczamy pole namiotowe w Ustce i ruszamy w drogę plany mamy ambitne dotrzeć do Dębek więc jedziemy ostro Najpierw na klif w Orzechowie dalej Rowy-Słowiński Park Narodowy- Smądzewo-Żelazo - Wicko dość mocny wiatr w ryj szyb weryfikuje nasze plany i w końcu konicu dzisiaj kończymy w Łebie.

Na klifie w Orzechowie

Zachód słońca w Łebie

Ku nowej przygodzie dzień-3

Środa, 12 maja 2021 | dodano: 15.05.2021

Trzeci dzień naszej pechowej jak dla mnie wyprawy, rower naprawiony gorzej z rękom boli jak cholera ale jedziemy dalej. Parę  minut po 9 opuszczamy PTSK w Koszalinie i lecimy dalej. Mielno-Łazy-Dąbki-Drawsko-Wicie-Jarosławiec-Łęck-Ustka trasabw 99% wiedzie R10.

Ku nowej przygodzie dzień-2

Wtorek, 11 maja 2021 | dodano: 11.05.2021

Dziś drugi dzień rowerowej włuczęgi po Zachodniopomorskim  okło godziny 9  opuszczamy Jędrusiowe Zakole i ruszamy w drogę ibpowoli turlamy się pzed siebie upał już od początku daje nam się we znaki. Jadziemy  przez małe klimatyczne miejscowości Lubieszewo, Złocieniec, dalej piękną DDR-ką  przebiegającą w miejscu starej lini kolejowej mijając stare budynki dawnyvh stacji  takich jak  Cieszyno Drawskie i Chlebowo niestet ale kila km damej przez chwilę nieuwagi zaliczam kolizję z słupkiem efektem której jest konkretne otb i dość mocno uszkodzony rower. Staram się dokonać prowizorycznych napraw podprostowałem dość mocno zcentrowane koło i urwaną manetka tulnej przerzudki cud że nic poważnego mi się nie stało trochę stukłem prawy nadgarstek . Podejmujemy decyzję że jedziemy do Świdwina oddalonego od miejsca kraksy o około km 35  na pociąg  a nim docieramy do Koszalina szybka wizyta w rowerowym gdzie udaje mi się zakupić manetkę i do decatchlona po nowe koło i oponęm Dziś nocleg w PTSM Koszalin ale zanim udam się do krainy snów muszę naprawić rower byśmy jutro z rana  bez zbędnego opuźnienia ruszyli w dalszą drogę.

Tuż przed odjazdem.

Nad jeziorem Lubie w Lubiaszewie

Rynek w  Złocieńcu.

Tuż pobkraksie.

Obiekt kolizji

Koniec jazdy

Ku nowej przygodzie dzień-1

Poniedziałek, 10 maja 2021 | dodano: 10.05.2021

Dziś pierwszy dzień rowerowej włuczęgi po Zachodniopomorskim ok 8 rano opuszczamy przytulny hostel-StacjaGrand w Szczecinie i ruszamy w trasę , jedziemy różnie trochę asfaltami trochę po leśnych dość piaszczystuch drogach  obszaru natóra 2000 Bukowe Górki dalej do Morzyczyna  gdzie robimy kródki postój nad jeziorem Miedwie a z tąd już prosto do Stargardu pora obiadowa więc jemy obiadek w restauracji Parkowej tuż przy baszcie po obiadku ruszamy dalej w drogę i jedziemy do Ulikowa tu postanawiamy skorzystać z pomocy kolei i około 30km pokonujemy pociągiem do Recza a z tąd drogą wojewódzką 151 docieramy do Ińska tu zakupy gdyż jest to ostatni sklep przed punktem docelowym jakim jest pole biwakowe Jędrusiowe Zakole w Mielenku Drawskim super klimatyczne miejsce dziś śpimy w hotelu z miliardamy gwiadek.

Jeden ze Szczecińskich kanałów

Z Rotundą w tle

Bukowe Górki

Nad Jeziorem Miedwie

Stargard

Gdzieś między Stargardem a Ulikowem

Z Agunią na wieży widokowej nad jeziorem Ińsko

Ińsko widok z wieży

Takimi drogami aż miło jechać.

ups ale my chyba możemy tędyk przejechać

Dotarliśmy dobcelu Jędrusiowe Zakole

Rzeka Drawa
Rzadki gatunek podobno jedyny okaz w Polsce