Kwiecień, 2012

Mirów ,Bobolice,Przewodziszowice po jurajskich piaskach

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | dodano: 30.04.2012

Jakiś czas temu na CRF zaproponowałem wypad do Mirowa,Bobolic i Przewodziszowic,na moją propozycję odpowiedzieliEdytka,STIN14,Gaweł,MrDry,Szeju,i prawdo podobnie sikor w taki też składzie ruszamy w drogę najpierw terenami huty do rzeki następnie Bługaj;Słowik;czarny pieszy;niebieski row;pomarańczowy row;Dębowiec;Poraj;zielony pieszy ;Masłoniskie;czerwony row; Wysoka Lelowska;Żarki tu mała przerwa na lody a następnie terenową drogą za cmentarzem aż do samego Mirowa następnie zjazd bo Bobolic mala sesja pod zamkiem i wdroge powrotną asfaltem przez Kotowice;Jaworznik;Żarki;Lesiniów;Przewodziszowice tu małe ognisko i smażenie kiełbasek pod ruinami starej strażnicy od strażnicy zjeżdżamy niebieskim pieszym do Ostręrznika następnie szlakiem do źródełek i nad Amerykanina dalej to już aleja Klonowa;Pabianice;Zrębice;Sokole góry;Olsztyn i mały odpoczynek w barze leśnym i łyczek złocistego isotonica i do domku przez Kusięta i czerwonym rowerowym do domku kilka zdjęci w poisie linkaOpis linka

Praca dom miastowo i 74 masa krytyczna w towarzystwie synka

Sobota, 28 kwietnia 2012 | dodano: 28.04.2012

Forumowe jajeczko i dwa kapcie w jeden dzień

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 | dodano: 09.04.2012

W piątek na CRF pojawiła się propozycja małego wypadu na przysłowiowe jajeczko jak tu nie jechać jak za oknem piękny słoneczny poranek a i towarzystwo doborowe na miejscu zbiórki pod skansenem jawili się Edytka,Stin14,Zbyszko61,piksel z tatą,Maciek Oraz Gaweł.Trasa przebiegała w większości terenem :koło huty ;duktem nad wartą do bugaja następnie słowik;czarny pieszy ;niebieski row;Dębowiec;Poraj tu rozstajemy się z pikselem i jego tatą ich plany są bardziej ambitne pędza do Ogrodzieńca my zaś jedziemy dalej wzdłuż Zalewu potem czarnym pieszym do Masłoniskich i tu pierwsza nie mila niespodzianka kapeć w przednim kole ,szybki klejonko i dalej w drogę terenem do Zaborza następnie Biskupice i żółtym pieszym do Olstyna tak fajnie mi się kręciło ze nawet nie zauważyłem kiedy odłączyliśmy się ze Zbyszkiem od reszty,po dotarciu do baru leśnego i wykonaniu telefonu do Edyty dowiedziałem się że nasza koleżanka zaliczyła całkiem ładny lot przez kierownicę na szczęście nic jej się nie stało. Jeszcze tylko mała posiadówka i łyk złocistego isotonica do leśnego dotarli też kręcący po okolicy Michaill i Nataszka po kilku minutach ruszamy w drogę do domku terenem koło Skrajnicy w tu też złapałem drugiego w tym dniu kapcia udaje mi się dotelepać do starej drogi kolo nastawni kolejowej trzeba kleić nie ma co liczyć na to że dojedzie się do domu na czas. reszta to już standard Gwardian koło huty i do domku." title="Klejenie" width="600" height="450" />

Klejenie © przemo2

Kraków poraz czwarty

Niedziela, 1 kwietnia 2012 | dodano: 02.04.2012

Kilka tygodni temu na Częstochowskim Forum Rowerowym Piotrek zaproponował wypad do grodu Kraka nie zastanawiałem więc się długo decyzja jest tylko jedna jadę.Miejsce startu C.H Jagielończycy na miejscu zebrała się całkiem niezła grupa Dziewięcioro bikerów i dwie bikerki dla których nie ma złej pogody na rowerowanie ,pare minut po godzinie 8 ruszamy w skladzie Abovo,Edytka ,Zbyszko61,Gaweł,Markon,Stin14,Pietro,Kobel24,Mr.Dry,Bartek034,i ja ,trasa biegła asfaltem przez Poraj;Myszków;Zawiercie;Ogrodzieniec;klucze;Rabsztyn,Skała;Ojców i Dolinę prądnika,powrót pociągiem." title="Cała ekipa na krakowskim rynku" width="600" height="450" />