Wrzesień, 2016

Szybko terenowo przed pracą.

Piątek, 30 września 2016 | dodano: 30.09.2016

Wczoraj dostałem info od Rafika z zaproszeniem do wspólnego kręcenia a że do pracy dopiero na 14 nie mogłem sobie odmówić tej przyjemności zwłaszcza że ostatnio żadko mam okazję pośmigać w towarzystwie kolegów, o 9 pod C.H Estakada wstawiły się jeszcze Zbyszek i tak w trójeczkę pojechaliśmy w kierunku Blachowni przez Stradom,Starą Gorzelnię i Kondradów,nad zalwerem mały pitstop poczym dalej w drogę przez Cisie do Herb a z tamtąd lasami do Aleksandria i Konopiska i Dźbów do domku. Z powodu ograniczonego czasu tempo było dziś dość mocne mimo że trasą w 80% prowadziła terenowo.Dosłownie chwilka przerwy na obiad w domu i zapierniczam do roboty by mieć kasę na głupoty :p

Kategoria w towarzystwie, Codzienność

Dojazdowo

Czwartek, 29 września 2016 | dodano: 30.09.2016

Dojazd do pracy od poniedziałku do czwartku.

Góra Strachy

Niedziela, 25 września 2016 | dodano: 26.09.2016

Napisałem na C.F.R informację o wyjeździe, jak to zwykle nie w tym temacie więc na zbiórkę wstawili się tylko Sitek i Tomek  parę minut po 8 ruszamy spokojnym tempem  koło Huty i dalej wzdłż rzeki aż do słownika dalej Korwinów tu odbijamy na czarny pieszy i nim do drogi p.poż i nią do Olsztyna tu żółtym pieszym do Czarnego i nim do Biskupice tu opuszcza nas Bartek a My w trujeczkę ruszamy dalej przez Zaborze,Przybynów i Wysoką Lelowską do Żarek tu małe zakupy i przerwa na śniadanie podczas której dołącza do nas Rafik kręcący w tamtych stronach zaproponował nam wypad na Górę Strach niedaleko Włodowice jeszcze tam nie byliśmy więc pomysł nam się spodobał. Po chwili wspólnie kręcimy w kierunku   Mirowa tu odbijamy w prawo i asfaltem przez Kotowice, Górę Włodoską do Włodawic. Rafał tłumaczy nam jak dotrzeć na Górę Strach poczym opuszcza nas goniony rodzinnymi obowiązkami . Po kilku kilometrach do cieramy na Strachy rewelacyjne miejsce każdy znajdzie tu coć dla siebie są singielki i trasy zjazdowe do DH jednym słowem zabawa była przednia troszkę pośmigaliśmy raz w górę raz w dół ale czas wracać przez Blanowice  i Skałke docieramy do drogi lecącej na Mrzygłud postanawiamy ją przeciąć i pojechać dalej terenem co owocuje przedzieraniem się przez krzaczory słońcu docieramy do dworca w Mrzygłodzie z tąd wzdłuż torów do Myszkowa chwilka przerwy w  Hamburgerowni i dalej w drogę ,terenem wzdłuż torów do Masłońskie go i z tamtąd szlakiem do Poraja tu gubi nam się Tomek pruba kontaktu telefonicznego zakończyła się fiaskiem czekamy chwilę przy drodze do Monaru poczym ruszamy z Agunią dalej pomarańczowym do niebieskiego nim do rowerostrady i dalej szosą do Michalimy dalej przez Mireckiego do domku. Super  spędzony dzień .

Kategoria w towarzystwie, Z Agunią

Praca i popołudniowy wypad do Koziegłów z Agunią.

Czwartek, 22 września 2016 | dodano: 22.09.2016

Rano droga do pracy, a po południu mały wypad w toważystwie Aguni do Koziegłów na małą czarną. Trasa najprostsza z możliwych:Koło chuty i nad rzeką do Słowika w Korwinowie odbijamy na czarny pieszy i nim do niebieskiego rowerowego dalej pomarańczowy i znów niebieskim do Poraja tu koło jeziora i dalej asfaltowo przez Gęzyn do Koziegłów . Droga powrotna prawie identyczna z tym że w Słowiku odbijamy do Wrzospwej i dalej wzdłuż Gierkówki do domku.

Kategoria Codzienność, Z Agunią

Praca i małe conieco po mieście

Poniedziałek, 19 września 2016 | dodano: 22.09.2016

Sobota, 17 września 2016 | dodano: 22.09.2016

Pokręcić przed pracą.

Piątek, 16 września 2016 | dodano: 16.09.2016

Wstałem sobie rano ogarnołem trochę chałupę i około 8:00 ruszyłem pokręcić troszkę przed pracą, dziś kieruję się w stronę Poraja trasa: koło Huty i wzdłuż  rzeki do Słowika dalej przez Korwinów do Zawodzie gdzie odbijam w las nim już prościutko do Poraja. Mam jeszcze spory zapas czasu więc jadę dalej wzdłuż Jeziora do Masłońskiego tu małe zakupy i śniadanko po czym dalej  czarnym pieszym do Zaborza a z tąd asfaltem do Biskupic jeszcze tylko szybka rundka żółtym pieszym przez Sokole i koło Biakła po czym powrót do domu Terenem koło Skrajnicy i rowerostradom, jeszcze obiadek  i do roboty.

Kategoria Codzienność, samotnie

Czwartek, 15 września 2016 | dodano: 16.09.2016

Asfaltowo przed pracą.

• VAVG 3:13min/km
Środa, 14 września 2016 | dodano: 15.09.2016

Taka tam asfaltowa pętelka z małymi wariantami terenu trasa w skrócie : Jagielońska,Stradom, Dźbów, Konopisaka, Aleksandria tu mała kawka u znajomych i powrót przez : Blachownie, Łojki, Wyrazów, Stradom, Chwila odpoczynku i do pracy na drugą zmianę.