Grudzień, 2012

Ostręrznik

Niedziela, 30 grudnia 2012 | dodano: 30.12.2012

Dziś wycieczka w większym gronie na zbiórce pod Galerią wstawili się Piksel,Mr.Dry,Banita33,Lamis,Stefan,Gaweł,Łuki,Dejmen3 i Stin14 po paru minutach ruszamy Legionów tu też dołącza do nas kolejny biker koło koksowni mija nas spora grupa szosowców dalej osoona tu na kamienistym podjeździe Gaweł zrywa łańcuch szybki serwis i jedziemy dalej następną ofiarą dzisiejszego dnia padł Mr.Dry jego usterka okazuje się poważniejsza więc Bartek postanawia wracaci do domu my zaś kierujemy się w kierunku Przeprośnej górki po drodze dołącza do nas Voit i w takim oto składzie przez przeprośną do Mstowa tu odbijamy znów w teren i już terenem koło sadów ciśniemy do Małus cały czas jazdę utrudnia nam dość silny wiatr w Małusach odłączają się MIchaił i Voit postanawiają sobie skrócić wypad i udają się do Leśnego my cisniemy dalej terenowo do Tórowa tuz przed Tórowem odłącza się od nas Stin14 on też postanowił zakończyć w Olsztynie my pomykamy dalej w kierunku Bókowna i dalej terenem w kierunku Skowronowa na chard terenowym odcinku Gaweł zalicza dzwon i gubi lampkę a drugi kolega łapie gumę Gaweł postanawia wrucić się po lampkę i wracać do domu razem z nim wraca Łuki,ekipa mocno zeszczuplała z trzynastu osób do sześciu i w takin składzie jedziemy dalej przez Skowronów;Piasek i Aleję klonową docieramy do Złotego Potoku gdzie spotykamy Skowronka i MD krutka pogawędka i po paru minutach ruszmy wspólnie do Ostręrznika tu mały obiadek w barze i ruszamy w drogę powrotną przez Siedlec tu żegnamy śię z Darią i MD i ruszamy do domu wybieramy trase przez;Pabianice,Zrębice i Sokolimi do olsztyna tu postanawiam odłaczyć od grupy i wskoczyć do Leśnego na isotonik dalej to już terenem koło Skrajnicy;Rowerostrada;Bugajska;Michalina i przez Stary Raków do domku .Dzięki wszystkim za miłe towarzystwo. I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU. Ps:Sezon 2012 kończę dystansem ogólnym 5.771km całkiem niezły ten rok dało się zaliczyć parę ładnych wycieczek ,opuściłem tylko dwie Masy krytyczne.

82 Częstochowska Masa Krytyczna

Sobota, 29 grudnia 2012 | dodano: 29.12.2012

Jak to tradycyjnie bywa w ostatni piątek miesiąca cza było się odliczyć na comiesięcznej masie więc najpierw do Janka odebrać rikszę a następnie na biegana gdzie zebrało się sześdziesieńcioro najwytrzymalszych rowerzystów i rowerzystek,ale jak to często bywa masa rozpoczeła się z 30 minutowym opóźnieniem spowodowanym brakiem eskorty ,no ale udało się ruszamy ulicami czewki.A po masie standardowa posiadówka a w Altanie Żywiec zakończona mini pokazem pirotechnicznym w moim wykonaniu.Dziękuję wszystkim za miłe towarzystwo i do zobaczenia w Przyszłym mam nadzieję lepszym 20013Roku " title="Uczestnicy 82 Częstochowskiej Masy Krytycznej" width="600" height="400" />

Uczestnicy 82 Częstochowskiej Masy Krytycznej © przemo2

Swiąteczne spotkanie

Środa, 26 grudnia 2012 | dodano: 26.12.2012

Jak co roku wybrałem się dziś na świąteczne spotkanie z znajomymi z Częstochowskiego forum rowerowego na miejsce zbiórki przy skansenie wstawili się Edytka,Stin14,Banita33,Voit,i rafik1000.W takim składzie ruszyliśmy w kierunku Olsztyna asfaltowym standardem przez Kusięta Tu tępo dyktowali dziś Stin14,Edytka i Jacek(banita33)po dotarciu na miejsce standardowa posiadówka i miłe spotkanie z innymi przybyłymi tam znajomymi zebrała się całkiem niezła ekipa, powrót przez skrajnicę i rowerostradą gdzie jeszcze miejscami dość ślisko o czym mógł się przekonać dziś Rafał." title="Swiąteczne spotkanie w leśnym" width="600" height="450" />

Swiąteczne spotkanie w leśnym © przemo2

Rowerowa wigilia

• Sprzęt zimowy wymiatacz
Niedziela, 23 grudnia 2012 | dodano: 23.12.2012

Dziś przed wigilijne spotkanie z członkami Częstochowskiego forum rowerowego miejsce spotkania to oczywiście Góry Towarne o wejścia do jaskini niedźwiedziej wstawili się .Edytka ,Gaweł,Mr.dry,Roland,Patryk,Poisonek,Stin14,Lamis,Bartek034,voit,i ja.Małe ognisko kiełbaski i łamanie opłatkiem jednymi słowy mówiąc super spotkanie dzięki wszystkim i jeszcze ras dla towarzyszy i tych których dziś zabrakło.Wszystkiego najlepszego dużo zdrówka i czego sobie tylko zażyczycie z okazji zbliżajacych się świąt Bożego Narodzenia." title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="450" />

Dom praca dom

Poniedziałek, 17 grudnia 2012 | dodano: 17.12.2012

Dziś standardową trasą do pracy niby odwilż a na drodze ślisko jak cholera na początku nawet się jechało ale ino zjechałem z głównej drogi i już nie było tak ciekawie na pierwszym zakręcie zaliczeniem konkretnego dzwona,co uświadomiło mi abym zwolnił dalsza droga bez przeszkód.

Wapiennik

• Temperatura -10.0°C
  • Sprzęt zimowy wymiatacz
Niedziela, 9 grudnia 2012 | dodano: 09.12.2012

Dziś Pierwszy zimowy wypad cel to Wapiennik koło Miedźna ,więc tak pobudka o 7:30 termometr za oknem pokazuję -10 śniadanko i okło 8:30 wyruszam a że zbiórka na bieganie o 9:00 to najpierw po Edytkę gdzie dojechał tęż Stin14 i w trójeczkę na biegana gdzie dołączyć mają jeszcze Skowronek i prowodyl całego zamięszania Mr.Dry .Wszyscy są więc ruszamy w tracę która dziś w dużej większości biegnie terenem najpierw przez miasto do Łudzkiej gdzie wbijamy się w czarny rowerowy i terenem przez zasypane śniegiem pola obieramy kierunek na Kamyk po drodze super zabawa i piękne zimowe widoki na naszej drodze dość często spotkamy Sarny droga jest super cały czas biegnie miedzy polami i lasami nie zabrakło też sytuacji extremalnych jak przeprawa przez niewielka rzeczkę po dotarciu do kamyka opuszcza nas Skowronek i odlatuje w kierunku Czewki a my w czwórkę jedziemy twardo dalej i docieramy do Łobodna skąd ancfaltem przez Miedźno do wapiennika krótka przerwa na tamtejszym cmentarzu z zabytkową kapliczką i miejscem pamięci narodowej i wracamy do domku po drodze robimy sobie dłuższy postój w przydrożnej pizzeri aby zjeść i napić się ciepłego rozgrzewającego isotonica za bardzo to my się tam nie zagrzaliśmy chłodne miejsce więc jedziem dalej w kierunku domu na asfalcie troszke chlodno więc jak naj szybciej odbijamy w teren i do Łobodna jedziemy terenem dalej to już mięszanie teren i ancfalt .Jednymi słowy mówiąc udany Hardkorowy wypad kupa smiechu i parę dzwonów w wykonaniu Edytki i jeden w moim na niepodległości spotykamy Piksela wracającego z wypadu." title="taka inprezka zostaję do środy" width="600" height="450" />

taka inprezka zostaję do środy © przemo2
" title="Miękie londowanie" width="600" height="450" />
Miękie londowanie © przemo2

Po wertepach

Niedziela, 2 grudnia 2012 | dodano: 02.12.2012

Mała ustawka z Bartkiem (Mr.Dry) Ruszamy standardowo spod skansenu i kierujemy się drogą koło huty następnie koło rzeki do Guardiana potem duktem koło torów i na Zienolą Górę podjazd czerwonym pieszy oczywiście rozłożony na raty zjazd z drugiej strony i kierujemy się terenem w kierunku Kusiąt a z tamtąd do Gór towarnych wjazd na sam szczyt i stromym zjazdem w kierunku Olsztyna gdzie przeprowadzamy szturm na zamek od frontu i zjazd z tyłu dalej ciśniemy spokojnie na Lipówki a z nich Przez Biało w Sokole Góry to mamy więcej spaceru niż jazdy bo pod grubą warstwą liści kryją się skałki,korzenie i inne badziewie ,po wdrapaniu się na Puchacza szybki zjazd czerwonym pieszym do żułtego a nim do Leśnego na grzane piwko To też docierają :Poisonek;Pietro;Faki ;Kobel24;Blabla i voit.Miła posiadówka z kupą śmiechu i powrót Skrajnicowo Rowerostradowym standardem w dośc nie typowym jak na kolegów tępie czyli rekreacyjnym.Super wypad pozdro dla wszystkich." title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="450" />