Rodzinnie

Praca + mały wypad na biwak do Poraja.

Niedziela, 4 czerwca 2017 | dodano: 05.06.2017

Caly tydzień djazdów do pracy a w sobotę na mały wypad z Dzieciakami pobiwakować pod namiotem w Poraju .

Kategoria Rodzinnie, w towarzystwie, Wakacje i wycieczki z przyczepką, Z Agunią

Niedzielny Poraj

Niedziela, 14 maja 2017 | dodano: 17.05.2017

Wiosennie w towarzstwie Syna i Gawła i Agniesi

Niedziela, 5 marca 2017 | dodano: 08.03.2017

Dziś miała być wycieczka organizowana przez Marcina, lecz została obwołana w ostatniej chwili, a że byliśmy z Patrykiem nastawieni na wyjazd pojechaliśmy sobie w kierunku Mstowa trasa wzdłuż warty, koło scouta dołonczył do nas Gaweł i tak w trujeczkę toczyliśmy się spokojnie do Mstowac gdzie nad zbiornikiem Tasarki czekała na nas Aga, przy okazji rospaliliśmy małe ognicho i upikliśmy sobie coś na ząb. Powrót przez siedlec, Mirów i terenowo koło Ossona do Legionów tu dojeżdża do nas Robert, koło Koksowni żegnamy Gawła i Roberta i przez tereny dawnej chuty wracamy do domku. Miło spędzona niedziela i syn za bardzo nie marudził tylko raz żucił rowerem za co puźniej przepraszał.

Mokry wypad do Blacowni

Niedziela, 21 sierpnia 2016 | dodano: 25.08.2016

Niedziela trzeba by się troszkę ruszyć postawowiliśmy z Agunia że weźmiemy Patryka i pokręcimy sobie spokojnie do Blachowni. Wraz z nami wybrał się Gaweł z dzieciakami . Konkretnie nas zmoczyło w drodze powrotnej.

Kategoria Z Agunią, w towarzystwie, Rodzinnie

Blachownia z dzieciakami

Poniedziałek, 20 czerwca 2016 | dodano: 20.06.2016

Piękna pogoda za oknem szkoda by jej nie wykożystać, pobutka około 9 ,śniadanko i okoł 10:30 ruszam z Patrykiem w kierunku stradomia tu na zaciszńskiej umówione spotkanie z gawłem i jego familią i wspólnie ruszamy powylegiwać się na trawce przy jeźorze w Blachowni czieciaki moczą tyłki w brodziku a my oddajemy się błogiemu leniuchowani, w między czasie docierają Agunia z Katarzyną przyjechały na chwilkę z Kłobucka . Posiedzielim pogadalim i czs wracać droga w obie strony przez Stradom Gnaszyn i  Łojki .

Kategoria Rodzinnie, w towarzystwie, Z Agunią

Koziegłowy z Agunia i Patrykiem.

Niedziela, 3 kwietnia 2016 | dodano: 03.04.2016

Taki piękny dzień to i  nie pozwoliłem synowi leniuchować przed kompem  pobudka około 8:30 śniadanie i  czekamy na Agę i około 10-tej ruszamy wzdłuż trasy potem koło michaski i drogą z płyt wzdłuż rzeki do Słowika kawałek asfaltem do Korwinowa gdzie odbijamy w czarny pieszy  i nim docvieramy do niebieskiego rowerowego a dalej pomarańczowym  i znów niebieskim do Poraja. Po dotarciu nad jezioro chwilka przerwy i dalej szosą  do gęzyna skąd znów niebieskim do Koziegłów. kilka godzin odpoczynku u znajomych  i czas wracać do domy trasa podobna z tym że prawie całą drogę pokonujemy niebieskim rowerowym dopiero pod czewką odbijamy do słowika i przez wrzosowa wzdłuż gierkówki docieramy do domku. Troszkę nam dziś zeszło ale młody dopiero drugi raz na rowerze w tym roku więc z kondycją u niego lichutko trzeba będzie nad tym popracować.

Kategoria Rodzinnie, Z Agunią

Olsztyn w kwietniowym słoneczku.

Sobota, 2 kwietnia 2016 | dodano: 02.04.2016

Kategoria Rodzinnie, w towarzystwie, Z Agunią

Praca i 121 Częstochowska Masa Krytyczna.

Piątek, 25 marca 2016 | dodano: 26.03.2016

Rano do pracy jak zwykle lekko spóźniony potem dom i na koniec rowerowego dnia  na 121 Częstochowską Masę krytyczną w której to dziś towarzyszył mi syn . Po masie szybko odwożę młodego i jadę po Agunię i do altany żywiec na  comiesięczne spotkanie rowerowej braci .

Kategoria Codzienność, Rodzinnie, w towarzystwie, Z Agunią

Rock Rędziny

Niedziela, 20 września 2015 | dodano: 04.10.2015

Kategoria Rodzinnie, w towarzystwie, Wyścigi xc i mtb, Z Agunią

Niedzielnie z Synkiem

Niedziela, 5 lipca 2015 | dodano: 07.07.2015

Koło południa wyruszamy z Myszkowa jedziemy na kąpielisko do Włodowic trasa Myszków, mrzygłód, Kopaniny, Włodowice tu rozbijamy się nad woda i kilka godzin moczenia tyłków.Około 17:30 ruszamy w drogę powrotną do Częstochowy postanawiamy pojechać dłuższą drogą przez, łodowice Górę Włodowska , Kotowice, Mirów tu postanawiamy odbić i podskoczyć na chwilkę do Bobolic , młody jeszcze nigdy tam nie był szybka fotka pod zamkiem i jedziemy dalej drogami pieszo rowerowymi docieramy do Żarek skąd dalej przez Leśniów i Przewodziszowice do Ostręrznikai dalej przez Złoty Potok i Pabianice.Tu młody zaczyna marudzić i obieramy najszybsza i zarazem najmniej bezpieczną drogę jedziemy główna droga przez Zrębice,Przymiłowice do Olsztyna skąd stara szosa docieramy do Częstochowy.