Maj, 2011

Droga do pracy i popoludniówka

Piątek, 6 maja 2011 | dodano: 06.05.2011

Dziś standardowa droga do pracy a następnie popołudniowy wypad w którym towarzyszyli mi Stin14,Roland oraz Bartek(Mr.Dry)trasa asfaltem przez CZarny Las;Nową Wieś gdzie nawierzchnia asfaltowa bardziej przypomina ser po prostu dziura na dziurze następnie Ostrowy nad olszą ;Władysłwów gdzie postanawiamy chwilkę odpocząć przy małym z pianka i ruszamy w drogę powrotną przez Ostrowy;Łobodno;Kłobuck;Wręczycę Wielką;i Białą do czewki po drodze podjeżdżamy do Rafała by odebrać od niego zdjęcia z wycieczki do Ogrodzieńca i 62 Częstochowskiej Masy Krytycznej .Podsumowując znów udany dzień.

Kategoria w towarzystwie

Miastowo

Środa, 4 maja 2011 | dodano: 04.05.2011

Dziś rano niezbyt miła droga do pracy temperatura na termometrze -2 więc trza było przywdziać zimowe wdzianko następnie droga do Dentysty po drodze usłyszałem dziwny głos brzmiał znajomo eee panie odwróciłem się i zobaczyłem Arka(poisonka) jak zmierza do domku swoim blachosmrodem z gustowną naklrjką na tylnej klapie i tak dzień zleciał na jeżdżeniu po mieście od jednego dentysty do dentysty na koniec jeszcze tylko wizyta w sklepie rowerowym u Marcina i powrót do domku z bolącym zębem .

Kategoria samotnie

Mirów;Bobolice;Morsko;Ogrodzieniec

Poniedziałek, 2 maja 2011 | dodano: 02.05.2011

Dziś wypadzik do Ogrodzieńca w towarzystwie Bartka(Mr.Dry)i Rafała z Częstochowskiego Forum Rowerowego chłopaki pokazali na co ich stać gdyż większość trasy biegła terenem a ich rowery są raczej przystosowane do jazdy w lżejszym terenie i po asfaltach z trudem bo z trudem docieramy do Ogrodzieńca szybki obiadek w chacie pod zamkiem i ruszamy w drogę powrotną do czewki tym razem asfaltem przez Zawiercie i Myszków oczywiście były też chwile grozy gdy Rafał zalicza dwa konkretne dzwony jeden w Żarkach Letnisko gdy wpakował się przednim kołem w mój prawy pedał drugi w Poraju gdy wpakował się w moje tylne koło jednym słowem mówiąc ,,Polak potrafi"" title="Widok na jurę okolice Żarek" width="600" height="450" />