Kwiecień, 2013

Piątek, 19 kwietnia 2013 | dodano: 20.04.2013

Kategoria Codzienność

Dom praca dom i popołudniówka z forumową ekipą

• Sprzęt Author Versus
Czwartek, 18 kwietnia 2013 | dodano: 18.04.2013

Wczoraj wrzuciłem na C.R.F propozycję popołudniowego wypadu,na moją propozycję odpowiedzieli Damian,Adaś i Bartek w takim też składzie ruszyliśmy w standardową trasę,Ossona dziś poszło gładko zjazd ścieżką DH i do czerwonego rowerowego dalej Zielona Góra Kusięta Góry Towarne i do Olsztyna małe zakupy i podjazd pod wzgórze zamkowe zjazd z tyłu i na Lipówki już zapomniałem jak smakuje isotonic na Lipówkach bezcenny tu też opuszcza nas Adaś my zaś tniemy przez Biakło w Sokole gdzie spotykamy Roberta udającego się na Lipówki krótka pogawędka i udaje się namówić go by pokręcił z nami i znów w cztero osobowym składzie jedziemy żółtym pieszym do Biskupic tempo nam podskoczyło odrobinę więc małe zakupy by uzupełnić płyny i zjazd do pomarańczowego którym tniemy do stawów na Zawodziu krótka przerwa i tniemy do domku przez Korwinów i Słowik .Aż trudno uwierzyć że wieczory już tak ciepłe spokojnie można śmigać w krutkich ciuszkach.Dzięki panowie za miłe towarzystwo.

Kategoria Codzienność, w towarzystwie

Środa, 17 kwietnia 2013 | dodano: 17.04.2013

Kategoria Codzienność

DPD i Popołudniowe krecenie z synkiem po mieście.

Wtorek, 16 kwietnia 2013 | dodano: 16.04.2013

Kategoria Rodzinnie, Codzienność

Dom praca dom i popołudniówka w doborowym składzie

• Sprzęt Author Versus
Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 | dodano: 15.04.2013

A więc było to tak,za oknem piękna wiosenna pogoda szkoda zmarnować takiej okazji więc dzwonię do Rafika u ustawiam się z nim na rower po południu tuż przed wyjazdem zadzwonił piksel,już wiedziałem że lekko nie będzieg,na miejsce zbiórki dotarł też Zibi i tak trzy osobowa ekipa z jurabike i adaś ruszyła w trasę przez tereny huty dotarliśmy na Ossona pierwszy podjazd nie zaliczony udało się za drugim podejściem i mało co nie dostałem zawału jeszcze nigdy tak mnie nie zmęczyła ta górka .Ada m pokazał nam fajny zjazd techniczny gdzie trenują częstochwoscy amatorzy DH i tak też docieramy do pieszego czerwonego gdzie obieramy kierunek na zielona i tu znów katowanie pod górę Piksel nie ma dla mnie ani krzty litości wypad na asfalt w Kusietach tu Zibi odbija do domu goniony czasem my zaś ciśniemy w towarne gdzie czekają nas kolejne dwa podjazdy pod niedźwiedzią i główny szczyt tych że ostańców z trudem i trochę na raty zaliczone została ostatnia górka czyli podjazd pod wierzę widokową zamku w Olsztynie Tu też z komplikacjami zjazd na stronę Lipówek i na krótki odpoczynek do Leśnego Powrót terenem koło Skrajnicy Rowerostradą i koło Guardiana." title="Na szczycie Ossona ." width="600" height="450" />

Na szczycie Ossona . © przemo2

Kategoria Codzienność, w towarzystwie

Kilka miastowych kilometrów

Niedziela, 14 kwietnia 2013 | dodano: 14.04.2013

Dziś kilka popołudniowych kilometrów w towarzystwie Synka Trasa typowo miejska :Niepodległości,Al Pokoju,duktem nad wartą do Krakowskiej potem Mała,Stawowa,Ogrodowa,Piłsudskiego,Al.NMP.do Parku pod jasną górą .Powrót Al.NMP,Ogrodowa,Przechodnia,Mokra,Mała,Krakowska,i koło Motockiego nad Stradomką do Niepodległości.

Kategoria Rodzinnie

Droga do pracyz wczoraj i mała popołudniówka z synkiem

Sobota, 13 kwietnia 2013 | dodano: 13.04.2013

Wczorajsza droga do pracy standard .ale jakoś dziś nie miałem ochoty na kręcenie lecz dzięki namową synka wreszcie ruszyłem tyłek ." title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="450" />

Zdjęcie z wycieczki rowerowej © przemo2

Kategoria Codzienność, Rodzinnie

Czwartek, 11 kwietnia 2013 | dodano: 11.04.2013

Dzień jak co dzień Rano do roboty po robocie postanowiłem zahaczyć o kamieniołom na Złotej Górze by zobaczyć Największy na wiecie pomnik Jana Pawła II.tylko nie wiem o co tyle hałasu stoi wielgachny posąg który przypomina trochę naszego papieża polaka trochę Pudziana .jednymi słowy kicha straszna ,pewnie go w chinach robili.