Maj, 2013

Do Narty Rowery i popołudniowy wypad ze znajomymi.

• Sprzęt Author Versus
Sobota, 18 maja 2013 | dodano: 19.05.2013

Rano do NR na zarobek , następnie z Misterem Dry'em do Gawła gdzie czekali na nas Agnieszka, Robert i jeszcze w proszku Gaweł, okazuje się że nie wyjedziemy o planowanym czasie gdyż Paweł musi wymienić napęd w swoim rumaku i tak z godzinną obsówą ruszamy Al wolności przez wiadukt tuż za wiaduktem odbijamy i zjeżdżamy nad Stradomkę , nie wszystkim udaje się jednak zjechać bezpiecznie Aga zalicza dość poważną glebę i zdobywa pierwsze szlify.Dalej nad rzeką przez Dąbie do Kirkutu tu też zostawia nas Gaweł rezygnujący z dalszej jazdy z powody defektu, my zaś jedziemy dalej koło Koksowni do Legionów do Ossona nie udaje mi się dziś wygrać z kamienistym podjazdem odpuszczam po drugiej próbie szybki zjazd w dół i już tniemy w kierunku Górki Pszeprośnej,tu podjazd bez żadnych problemów i dalej zaproponowanymi przez Dry'a ścieżkami gdzie na chwilę odłączam od towarzystwa i jadę fajnym singlem który sprawił że i tak wylądowałem w ciemnej dupie i musiałem przedzierać się przez chaszcza jakoś udaje się dotrzeć do drogi gdzie odbijam w kierunku Pszeprośnej trawiasty długi podjazd i szybki kamienistym zjazd w kierunku Siedlca ,tu dogania mnie reszta ekipy i lecimy do Mstowa,żeby Agnieszce nie było za łatwo tuż przed Mstowem odbijamy w teren i troszkę dłuższą drogą lądujemy na rynku szybkie zakupy i dalej nad stawił po drodze zaliczamy podjazd pod snowparc i singlowy zjazd dłuższa przerwa w altanie nad stawem po czym tą samą drogą do asfaltu, skąd kierujemy się na niebieski pieszy i nim przez Małysy i Turów docieramy do Przymiłowic skąd drogą woj jedziemy do Olsztyna przy spichlerzu koło zamku gdzie znów jadę inną drogą niż reszta bo przez Lipówki docieramy do Leśnego na zjeździe z lipówek w kierunku leśnego już prawie przy barze zaliczamy glebę, krótka przerwa w Leśnym podczas której zaczyna padać deszcz i mokry powrót do domku terenem koło Skrajnicy, Rowerostradą i koło Guardiana. Jednymi słowy mówiąc super popołudniowa wycieczka w miłym towarzystwie." title="Podjazd pod Ossona" width="900" height="675" />

Podjazd pod Ossona © przemo2
Dzięki wszystkim i do zobaczenia niebawem :)

Kategoria w towarzystwie

Dpd i kilka spraw na mieście

Piątek, 17 maja 2013 | dodano: 18.05.2013

Czwartek, 16 maja 2013 | dodano: 16.05.2013

Rano do tyrki następnie do Adama i do NR na Kościuszki .

Środa, 15 maja 2013 | dodano: 15.05.2013

Wtorek, 14 maja 2013 | dodano: 14.05.2013

Poniedziałek, 13 maja 2013 | dodano: 13.05.2013

DPD i Wieczorne ognisko CRF'u

• Sprzęt Author Versus
Sobota, 11 maja 2013 | dodano: 11.05.2013

Rano do pracy potem do Narty rowery na fuchę i w końcu nadeszła wiekopomna hwiła ,czyli pierwsze w tym roku Ogniskowe klimaty Częstochowskiego Forum Rowerowego.
Super impreza w gronie przyjaciół kupa śmiechu miło było wszystkich zobaczyć .
Pozdrower i do zobaczenia na następnym ognisku.