Maj, 2015

Praca i Night Biking Sokole Góry

Piątek, 15 maja 2015 | dodano: 15.05.2015

Rano do pracy  a po robocie na umówiony późno  wieczorny wypad w  Sokole Góry w składzie LadyAga, Mr.Dry no i ja . Po drodze koło Walcowni spotkanie z Poisonkiem i Stin14, zamienilim kilka słów i pojechalim dalej pożarówką i żółtym do Sokolich tu troszkę znanymi ścieżkami i troszkę błądzenia po ciemku były zjazdy i podjazdy jak i włóczenie po chaszczach,ale koniec końców znaleźliśmy drogę i udało nam się dojechać do Olsztyna skąd terenem koło skrajnicy docieramy do głównej i dalej starą szosą i koło Huty do domku.

Kategoria Codzienność, w towarzystwie, Z Agunią

Miasto

Czwartek, 14 maja 2015 | dodano: 14.05.2015

Na raty.

Środa, 13 maja 2015 | dodano: 14.05.2015

Taka tam zbieranina głównie to dojazd do pracy, dziś wieczorem udało się z Agunią wyskoczyć na chwilkę w Góry Towarne gdzie zrobiliśmy sobie malutkie ognisko.Miło tak czasem posiedzieć tylko we dwoje, tylko my ognisko i kojąca cisza, można odpocząć od codziennego zgiełku i hałasu naszej wsi.

Kategoria Codzienność, Z Agunią

Niedzielnie w większym gronie.

Niedziela, 10 maja 2015 | dodano: 10.05.2015

Dziś planowany wyjazd z dzieciakami w większym gronie niż zwykle, niestety mój synuś rano zrobił strajk i powiedział że on dziś nigdzie nie jedzie, użyłem już wszystkich argumentów by go przekonać a tu nic więc odstawiłem młodego do ex żonki i pojechałem na zaplanowany od dwóch tygodni wyjazd typu family cup. Dziś w wycieczce towarzyszyli mi Agunia, Gaweł z synem oraz Tomasz z Małżonką i synami, Trasę zaplanowałem tak bym mógł wypełnić obywatelski obowiązek i zagłosować w wyborach, a było to tak  spod skansenu jedziemy koło huty, Guardian, nastawnia i niebieskim rowerowym do pomarańczowego po czym Dębowiec, Choroń, Poraj, Masłońskie Naatalin, Żarki Letnisko, Myszków tu szybciutkie głosowanko i dalej w drogę, postanawiamy pojechać w stronę Poraja ale inna trasa poprowadziłem wycieczkę moimi starymi ścieżkami  przez las Koziegłowski zaraz po wyjechaniu za obszar miejski cyk w las i w ten sposób fajnymi drogami leśnymi docieramy do Lgoty Górnej. Przecinamy tylko asfalcik i już kierujemy się na Oczko skąd zielonym szlakiem docieramy do tamy w Masłońskiem tym razem objeżdżamy zalew od strony kuźnicy i Jastrzębia potem już standardowo Poraj Dębowiec i pomarańczowym do niebieskiego jeszcze tylko małe ognisko z kiełbaskami na przeciwpożarówce gdzie czekają na nas rodzice Aguni .Powrót niebieski do zielonego i koło Michaliny do domku. Całkiem sympatyczny dzionek pełen relaks, bez pospiechu bez spiny z nóżki na nóżkę. Dziękuje wszystkim za super wycieczkę.

Kategoria w towarzystwie, Z Agunią

Praca

Sobota, 9 maja 2015 | dodano: 09.05.2015

Chujowiutko nic tylko praca dom z piątku i dziś  :(

Kategoria Codzienność

Praca + wieczoróweczka z Agunią

Czwartek, 7 maja 2015 | dodano: 07.05.2015

Rano do pracy a po robocie obiadek i hyc z Agunią na rowerek by troszkę ruszyć nogą i wyszła nam taka oto pętelka.

Praca

Środa, 6 maja 2015 | dodano: 06.05.2015

Droga do pracy i powrót z trzech dni.

Majówka cz 2 czyli na Północ od Częstochowy

Niedziela, 3 maja 2015 | dodano: 03.05.2015

Dziś wycieczka w doborowym towarzystwie z Agunia, Katarzyną, Krzysztofem i Sebą  potoczyliśmy się w północne okolice Częstochowy trasa w większości asfaltowa.Częstochowa, Antoninów, Czarny Las, Rybna ,Cykarzew, Kuźnica, Nowy Folwark,Ostrowy nad Okrzą, Nowa wieś, Kużnica Kiedrzyńska, Kamyk, Biała, Częstochowa.

Kategoria w towarzystwie, Z Agunią

Majówka cz 1.

Piątek, 1 maja 2015 | dodano: 03.05.2015

W piątek z rana pakujemy tyłki na towery i z pełnym ekwipunkiem biwakowym wyruszamy z Częstochowy do Włodowic.Trasa mieszana z przewagą leśnych duktów, rowery napakowane jak byśmy jechali co najmniej na tydzień. pogoda taka sobie troszkę słońca troszkę chmur. Jedziemy koło huty potem Guardian, Nastawnia,  niebieskim rowerowym do pomarańczowego, Dębowiec , Poraj, Masłońskie Natalin, Żarki Letnisko, Żarki, Mirów, Kotowice tu łapie nas pierwszy deszcz i od tej pory pada już co chwilę. Po dotarciu na miejsce rozbijamy namiot i nie przejmując się złą pogoda rozpalamy niewielkie ognisko mały obiadek, do wieczora delektujemy się ciszą i spokojem. wieczorem zaczyna się zjeżdżać bydło z okolicznych wsi. imprezka u sąsiadów trwa do późnych godzin nocnych drą ryje i terroryzują nas jakąś techno rąbanką . Rano pobudka o 7:00  i zwijamy obozowisko zmarznięci i bardzo zmęczeni powoli jedziemy do Myszkowa na pociąg i PKP do czewki. zastawiam bagaże w domu i cisnę spuźniony do pracy.