Rodzinnie

Do Myszkowa Z Synem

Sobota, 14 czerwca 2014 | dodano: 16.06.2014

Po pracy wyjazd z Patrykiem do moich rodziców trasa w większości terenowa przez, Słowik,  Korwinów, Poraj,Masłońskie Natalin.tu mała 10 minutowa przerwa i jedziemy dalej do Żarek Letnisko gdzie dopada nas deszcz pada aż do samego Myszkowa.

Kategoria Rodzinnie

Galiński mtb maraton -Brzeziny

Niedziela, 1 czerwca 2014 | dodano: 06.06.2014

Kolejny start w Maratonie MTB z cyklu górska jazda w centrów polski, tym razem wystartowałem wraz z Gusia synkiem na etapie hobby , wynik nienajlepszy ale za to jaka zabawa.
Aga jak zawsze nr 1

Patryś

I na końcu jak zawsze ja.

Kategoria Rodzinnie, Wyścigi xc i mtb, Z Agunią

Geocaching ll

Niedziela, 9 marca 2014 | dodano: 09.03.2014

Dziś  wybraliśmy się w składzie Aga ,Patryk Dawid i Gaweł na kolejną wycieczkę z cyklu Geocachng, Trasa wycieczki w większości wiodła po leśnych duktach i nie tylko bo znów pogubiłem deogę i trza było się przedzierać .Ale zacznijmy od początku wyruszamy spod dworca na Rakowie i udajemy się na poszukiwanie pierwszego cacha,  króry to ukryty jest w pobliżu zbiorników retencyjnych huty pierwszy znaleziony,chłopakom apetyt rośnie w miarę jedzenia więc szybko na rowerki i lecimy dalej. Do kolejnego mamy kilka ładnych Kilometrów jedziemy więc niebieskim rowerowym do dębowca gdzie odbijamy na pomarańczowy a potem żółty nim też docieramy do miejsca gdzie znajdujemy kolejną skrzyneczkę,  szybki wpis do rejestru i jedziemy szukać dalej kolejną skrzynkę znajdujemy w Kamieniołomie Wapiennik w Dębowcu, idzie nam całkiem dobrze, jedziemy dalej do Al .Lipowej gdzie w starej lipie odnajdujemy kolejną skrzyneczkę. Super chłopaki zadowoleni choć widać już zmęczenie na ich twarzach jurajskie piaski dają i się we znaki,jedziemy dalej tym razem udajemy się do Biskupic gdzie robimy małe zakupy i lecimy zielonym pieszym do toru offroadowego ,tu znajdujemy kolejną skrzyneczke i robimy małe ognisko by upiec sobie kiełbaski błogi spokój zakłócają tylko wyjące na torze kłady i krosy.nas kolejny punkt wycieczki to Rezerwat Sokole Góry, gdzie po cacha  musieliśmy się najpierw wspinać z rowerami po stromym zboczy a następnie wczołgać do jaskini  ale było warto troszkę się pomęczyć, dalej jedziemy z sokolich w kierunku Biakła po drodze niespodziewane spotkanie z Robertem  zamieniliśmy kilka zdań i jedziemy dalej na Biakle nasze poszukiwania legły w gruzach robi się późno i czas się zbierać do domku najkrótszą trasą przez Skrajnicę, Odrzykoń i standarden Rowerostrsdowo Guardianowym, koło huty rozstajemy się z towarzyszami dzisiejszej tułaczki i lecimy do domu.Wieczorem jeszcze do rodziców Agi na chwileczkę i koniec na dziś. Kilka Fotek

Koło pierwszego cacha

Przedzieramy się przez gąszcz jerzyn.

Pamiątkowa foteczka na niebieskim Rowerowym .

Drugi cach

Gdzieś tu jest trzecia skrzynka.

Mamy trzecią.

Aguś nie mogła się powstrzymać i musiała zajrzeć do  środka.
Kiełbaski przy torze offrowdowym.
Wspinaczka w Sokolich Górach.

Chłopaki idą schować skrzyneczkę.

Podjazd pod Biakło.

Kategoria Z Agunią, w towarzystwie, Rodzinnie

Do Olsztyn przetestować sprzęt synka.

Sobota, 8 marca 2014 | dodano: 08.03.2014

Dziś najpierw z synem do serwisu do Gawła ,potem po Agunię  i do Olsztyna  by przetestować nowy Patrykowe wozidło ,Trasa jak najkrótsza  Wałem na Wartą koło huty ,Guardian ,Rowerostrada, Odrzykoń ,Skrajnica i Olsztyn . Tu krótka wizyta w Barze Leśnym i jedziemy pod zamek  Młody uparcie  wtaszczył rower na wzgórze zamkowe aż pod samą wierzę, usiedliśmy chwileczkę popatrzyliśmy na wszystko z góry  rozkoszując się słoneczkiem,czas szybko miną i trzeba  było zbierać się do domu tą samą trasą ,Słonko chowało się za drzewami gdy dojeżdżaliśmy do Częstochowy. To było super popołudnie .

Kategoria Rodzinnie, Z Agunią

Geocaching

• VAVG 5:47min/km
  • VMAX 2:05min/km
Niedziela, 16 lutego 2014 | dodano: 18.02.2014

Jakiś czas temu Gaweł zaproponował bym zabrał syna i wziął udział w zabawie która  nazywa się geocaching, gra polega na szukaniu skarbów przy pomocy gps'u.  Wybraliśmy się więc  w dolinę warty gdzie stoczyliśmy prawdziwą wojnę z  błotkiem iż tamtejszy szlak jest dość intensywnie  uczęszczany przez miłośników off-road'u w niektórych miejscach błotko sięgało osi koła  ale dzieciaki dzielnie znosiły niesprzyjające warunki , choć nie obyło się bez marudzenia. Zabawa tak im się spodobała iż zaplanowali już kolejny wypad tym razem chcą pomaszerować, z pięciu zaplanowanych skrzynek chłopaki odnajdują  dwie  co mobilizuje ich jeszcze bardziej ,super zabawa kto nie próbował powinien spróbować  na pewno nie pożałuje. Chyba mi się kółeczka oblepiły troszeczkę .  Niema to jak kiełbaska z ogniska mniam. Panie Gaweł wysoko jeszcze.

Kategoria w towarzystwie, Rodzinnie

Popołudniowo z synkieme

Sobota, 26 października 2013 | dodano: 26.10.2013

Szkoda takiej pięknej pogody na siedzenie w domu postanowiłem wyskoczyć z synkiem na małą przejażdżkę trasa w skrócie : Koło huty potem ścieżką nad Wartą do Bugaja i dalej wzdłuż rzeki do Korwinowa i dalej przez las do rowerostrady dalej Odrzykoń i przez las do Brzyszowskiej i czerwonym pieszym do Legionów Koło koksowni krótkie spotkanie z Ekipą Jura Bike i towarzyszącymi im Markiem Edytką i Mtbikerem chwila postoju i wszyscy popędzili w swoją stronę a ja z młodym przez Kirkut i koło huty do domku.

Kategoria Rodzinnie

Na biwak do Pawełek

Niedziela, 16 czerwca 2013 | dodano: 16.06.2013

Wczoraj udaliśmy się na długo odkładany biwak do Pawełek a dokładnie do Użytku Ekologicznego Brzoza w super składzie Agnieszka,Robert,Paweł z synem Dawidem i ja z moim synkiem

W drodze do pawełek © przemo2
Trasa standardowa .Łojki,Blachownia,cisie,Jezioro, Łęg, Tanina, Braszczok.Pod dotarciu na miejsce rozbijamy obóz i udajemy się na zakupy by zaopatrzyć się w prowiant i jakiś isotonic w między czasie odwiedzają nas Wojtek z małżonką i latoroślą oraz Daria z Rafałem dzięki za miłe odwiedziny a że noc długą była zabrakło isotonica więc hyc na rowerki i wraz z Robertem i Agą ruszamy po zaopatrzenie niestety zamiast 4km musimy przejechać aż 20 potem to już super zabawa do samego rana chłopcy spali a my pogaduchy kawały i był nawet mały koncert w wykonaniu Roberta który wykonał cowery najlepszych utworów KSU zaczynało świtać gdy udaliśmy się do namiotów by choć troszkę zmrużyć oczęta słonko pięknie świeciło na niebie gdy wstałem szybkie śniadanko i troszkę relaksu przed drogą powrotną do domu ,około 11:00 zwijamy obóz i pakujemy wszystko sprzątamy nie chcemy przecież uchodzić z bałaganiarzy ruszamy w drogę powrotną najpierw jedziemy jeszcze rzucić okiem na przekwitujące już Rododędrony ,po chwili za plecami słyszymy znajomy głos to Wojtek wpadł potowarzyszyć nam w drodze powrotnej do domu cały czas wszystkim dopisuje dobry humor.jeszcze mała dedykacja dla Agi Dzięki wszystkim do zobaczenia na następnym wypadzie na biwak

Kategoria Rodzinnie, w towarzystwie

Strasznie powolny Olsztyn

Sobota, 27 kwietnia 2013 | dodano: 27.04.2013

Dziś zabawa w przewodnika z to za sprawą synka który namówił mnie bym pojechał na wycieczkę z księdzem z mojej parafii i ministrantami,więc zbiórka o 10:00 pod kościołem i ruszamy w kierunku Złotej Góry by chłopaki mogli obejrzeć pomnik Jana Pawła II ,ledwie ruszyliśmy i już pierwsza awaria jeden z chłopców gubi pedał szybki serwis i jedziemy dalej jak oni skręcają te markety.Chwilka postoju na złotej i zjazd terenem na tyły TRW dalej drogą rowerową do Ossona i czerwonym pieszym do czerwonego rowerowego tu kolejny defekt następny bike Marketowy full się sypie dość że chłopak złapał kapcia to jeszcze napęd nadający się na złom,łatam dętkę i majstruję przy przerzutce bo nie działa udaje się naprawić rower i jedziemy koło Rezerwatu Zielona Góra do Kusiąt skąd już asfaltowo do Olsztyna Gdzie robimy Godzinną przerwę na kawkę i ciacho .Powrót Asfaltowo i już bez awari. Przez Skrajnicę,Rowerostradę i koło Guardiana po drodze miłe spotkanie z Piotrkiem78 i Voitem zmierzającymi na popołudniowy wypadzik.Muszę dodać z dumą patrzałem na mojego synka najmłodszy z całej grupy a zaliczył wszystkie podjazdy Gdzie starsi schodzili z rowerów on cisnoł z uśmiechem na twarzy." title="Asfaltowy podjazd Na Skrajnicę od strony Olsztyna" width="600" height="450" />

Asfaltowy podjazd Na Skrajnicę od strony Olsztyna © przemo2
więcej zdjęć Opis linka

Kategoria Rodzinnie, w towarzystwie

Olsztyn dwa razy

Niedziela, 21 kwietnia 2013 | dodano: 21.04.2013

Ustawka rano z ekipą pod skansenem całkiem spora grupa dziewięć osób w tym czwórka z Jurabik-u.Ruszamy pohasać po okolicznych górkach na pierwszy ogień Góra Ossona idzie gładko zjazd torem do DH i już jedziemy w kierunku czerwonego pieszego i Zieloną i standardowo przez Góry Towarne do Olsztyna ,małe zakupy i przez zamek na Lipówki tu chwila relaksu i mały pokaz podjazdów w wykonaniu Piksela tu szacuneczek Adaś pomyka pod tą górkę bez większych problemów wszystkimi możliwymi wariantami,zjazd w kierunku Sokolich i na żółty pieszy i dalej w kierunku domu .Po obiedzie jeszcze raz Olsztyn tym razem z synkiem i w towarzystwie Gawła i jego syna trasa : duktem nad Wartom koło Guardiana i Rowerostradą i przez Skrajnicę,krótki postój w Leśnym i w drogę powrotną tym razem przez Kusięta i koło stawów polodowcowych w kierunku Zielonej dalej już standardzik czerwony rowerowy,czerwony pieszy Legionów i koło koksowni ,Kirkut i przez dębie do domku." title="Patryk pojazd między Skrajnicą a Olsztynem" width="600" height="450" />

Patryk pojazd między Skrajnicą a Olsztynem © przemo2

Kategoria w towarzystwie, Rodzinnie

DPD i Popołudniowe krecenie z synkiem po mieście.