Wyścigi xc i mtb

Galiński mtb maraton -Brzeziny

Niedziela, 1 czerwca 2014 | dodano: 06.06.2014

Kolejny start w Maratonie MTB z cyklu górska jazda w centrów polski, tym razem wystartowałem wraz z Gusia synkiem na etapie hobby , wynik nienajlepszy ale za to jaka zabawa.
Aga jak zawsze nr 1

Patryś

I na końcu jak zawsze ja.

Kategoria Rodzinnie, Wyścigi xc i mtb, Z Agunią

Galiński mtb maraton

Niedziela, 11 maja 2014 | dodano: 11.05.2014

Dziś udział w pierwszym letnim maratonie mtb z cyklu Górska jazda w centrum polski w miejscowości Odrzywół. od początku idzie jak po gruzie.Piachy to nie jest to co lubię a do tego co kilka kilometrów musiałem się zatrzymywać i wysuwać sztycę siodełka bo mi non stop opadała ,na mecie melduję się gdzieś na końcu stawki ale co zrobić grunt to się nie poddawać,może kiedyś cię uda.

Galiński MTB Maraton Mroczków Gościnny

Niedziela, 23 lutego 2014 | dodano: 23.02.2014

Dziś wspólnie z ekipą Jura BIKE w składzie ,Aga, Mirek, Zibi,Adams,Mr.Dry,Rafik,i Arczi  wystartowaliśmy w pierwszym w tym roku Maratonie z cyklu Galiński MTB ,wraz z nami z Czewki wyjechali też Edytka i  Mtbiker z BIKEHEAD MTB TEAM  Po dojechani na miejsce udajemy się do biura zawodów by odebrać numery startowe  jadę z numerem 114 i będę z nim śmigał cały cykl .Wypakowujemy rowerki i udajemy się z Agniesią na objazd trasy troszkę za daleko się rozbujaliśmy i w ostatniej chwili  ustawiamy się na linii startu przed nami 20km błota oblodzonych kałuż  i piaszczystych podjazdów .Początkowo idzie kiepsko jak by całkiem bez prądu ale z kilometra na kilometr powoli odrabiam straty byle tylko nie być ostatnim, jest mi wszystko jedno byle do przodu w sumie zaliczyłem chyba wszystkie bajora i nie podjechałem tylko jednego podjazdu ale tego chyba nikt nie podjechał na metę wjeżdżam na 28 miejscu z bajorem w butach i śpikiem pod nosem  ale nie ostatnim i to się liczy. Pierwsze błotko zaliczone

Galiniski MTB Maraton Brzeziny

Niedziela, 2 czerwca 2013 | dodano: 02.06.2013

Dziś wraz z 9 osobową ekipą Jura-Bike Wystartowaliśmy w Galiński Mtb maratonie w Brzezinach, wynik taki sobie 76miejsce w kategori open na 117 startujących i 33 na 53startujących w M3 na dystansie Mega .A było to tak Wyruszamy 0 6:30 około 9-ej docieramy ma miejsce i udajemy się do biura zawodów odebrać numery startowe następnie zdejmujemy rowery i przygotowujemy się do startu Na nie długa przed startem zachciało mi się jeździć na jednym kole i zaliczam bliskie spotkanie z brukiem winowajcą owego zdarzenia jest poluzowany blok przez który nie mogłem wypiąć nogi.wybija jedenasta startujemy czołówka od razu zapodaje mocne tempo ,lekko odpuszczam by zachować jak najwięcej sił na finisz trasa jest dość wymagająca mnóstwo stromych podjazdów i zjazdów ale to nie wszystko po koło 20km zaczyna się walka z błotem tu udaje mi się wyprzedzić paru rywali jeszcze kilka podjazdów i kolejny na szczęście ostatni błotnisty odcinek nad rzeczka widać metę nareszcie udało się ukończyć wyścig bez defektu i na dodatek nie być ostatnim ." title="Przekraczam linię mety" width="598" height="900" />

Przekraczam linię mety © przemo2

I Mistrzostwa Cross Country Będzin

Niedziela, 28 kwietnia 2013 | dodano: 28.04.2013

Mój pierwszy start w jakichkolwiek zawodach Cross Country i od razu taki chardcore.rano na zbiórkę leje jak cholera pakujemy rowery do auta i jedziemy jest nas czworo z Jura Bik'u ja ,Rafik,Adam i Zbyszek zabieramy też nadwornego fotografa i kamerzystę.Po dotarciu na miejsce odbieramy numery startowe i składamy sprzęt po czym ruszamy objechać trasę by wiedzieć co i jak całą noc padał deszcz jest strasznie ślisko czekają nas trzy trudne podjazdy i jeden singlowy zjazd na którym polegli już pierwsi zawodnicy jedna osoba nawet dość konkretnie ze szczegółów wiem tylko że złamała nos i musiała zostać odwieziona do szpitala na badania,przez co nasza kategoria wystartowała z prawie godzinnym opóźnieniem Startuję w Masters-A a reszta ekipy w Masters-B Ruszamy już wiem że mam do czynienie z konkretnymi rywalami i raczej na podium nie mam szans skupiam się więc na tym by nie dotrzeć na metę ostatnim .Do pokonania mamy trzy okrążenia okrążenia każde o to 3,8 km z każdym okrążeniem nogi bolą gorzej ,ostatnie okrążenie to krew pot i łzy dosłownie ale wiem ze meta ju tuż tuż zaciskam zęby i zmierzam do mety jestem z siebie zadowolony super zabawa a wyniki nie są najważniejsze,dokładnie który byłem nie wiem ale przyjechałem nie wiem dowiem się jak tylko wyniki pokarzą się na stronie organizatora.ale byłem prawdopodobnie 35" title="Szybkizjazd do mety" width="600" height="399" />

Szybkizjazd do mety © przemo2
[img][url=http://photo.bikestats.eu/zdjecie,371937,zdjecie-z-wycieczki-rowerowej.html][img title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="450" author="przemo2"]http://images.photo.bikestats.eu/zdjecie,600,371937,2013