Wakacje i wycieczki z przyczepką

Wyprawa rowerowa Chełm Giżycko dzień 6

Sobota, 13 lipca 2019 | dodano: 14.07.2019

Szusty dzionek wyprawy rankiem opuszczamy przytulną kwaterę w Agroturystyce Kwiatowa Zagroda w Żerczycach i ruszamy najpierw drogą wojewódzką 693 do miejscowości Dasze ty skręcamy w prawo i gminną szutrówką kierujemy się Czeremche tu krótki postój dalej łapiemy GV do Repczyc tu chcemy chwilkę odpocząć napić się kawki z termosu i to dość niemiła niespodzianka pani inkasentka jak się dowiedziała że my tylko na chwilkę i z GV powiedziała że musimy opłacić postój po 2,50zł od osoby jak nie to mamy się przenieś no MOR-a tak mnie wkurzyła i podniosła ciśnienie że kawa nie była potrzebna dalej już bez większych przygód szosą omijając GV na Kleszczele a z Kleszczeli Znowu GV aż do Dubiczy Cerkiewnych gdzie dziś odbywa się Noc Kupały i wreszcie nocleg pod namiotem.

Wyprawa rowerowa Chełm Giżycko dzień 5

Piątek, 12 lipca 2019 | dodano: 12.07.2019

Piąty dzień kręcenia z Janowa Podlaskiego wyruszamy puźno bo dopiero po 11 jakoś nie mogliśmy się rano pozbierać. Ale zanim ruszymy na GV jedziemy zwiedzić stadninę koni w Janowie szybkie zwiedzanko kilka fotek i jedziemy dalej zachaczając jeszcze o Zamek dalej Gnojno tu krótki postój w Mor i kawunia z termosiku między Gnojnem a Borsukami zachaczamy jeszcze o punkt widokowy pora obiadowa udaje się zjeść pyszny i niedrogi obiadek w miejscowości Serpelice i już po chwili przeprawialiśmy się przez Bug w Mielniku tu rzut oka odkrywkową kopalnię kredy po tej stronie Bugu robi się też bardziej pagórkowato co jeszcze bardziej pokazuje piękno podlaskiego krajobrazu na naszej trasie jeszcze jedno miejsce godne uwagi Góra Grabarka zwana Górą Krzyży taka Prawosławna Jasna Góra tylko skromniejsza dalej już bez zbędnych postojów prosto na kwaterę do Żerczyc.

Wyprawa rowerowa Chełm Giżycko dzień 2

• VAVG 3:53min/km
  • VMAX 1:41min/km
Wtorek, 9 lipca 2019 | dodano: 09.07.2019

#WyprawarowerowaPolskaChełmGiżycko
Dziś drugi dzień wyprawy postanowiliśmy zostać w Okunince i pokręcić się troszkę po okolicy, i tak koło południa ruszyliśmy się troszkę poszwędać. Trasa tak w telegraficznym skrócie Okuninka-Orchówek-Trójstyk Granic Polski, Ukrainy i Białorusi dalej zachaczyliśmy jeszcze Kiszarnię w Orchówku i Włodawę skąd z powrotem wróciliśmy do Okuninki  jutro lecimy dalej kolejny postój W kodeniu.
Trójstyk granic Polski, Ukrainy i Białorusi

Drewniana rzeźba kiszarnia w Orchówku

Pomnik Sapera we Włodawie
Drewniany most nad rzeką Włodawką

kościół we Włodawie

Rowerowa wyprawa Chełm-Girzycko

Poniedziałek, 8 lipca 2019 | dodano: 08.07.2019

Dziś pierwszy rowerowy etap z Chełma do Okuninki,wyruszyliśmy około godziny 10-ej i prawie cała trasa przebiegała po GreenVelo spokojnie bez pośpiechu kręciliśmy sobie z nóżki na nóżkę aż do Miejscowości Bytyń tu odbijamy na Czerwony pieszy i troszkę terenem do Zaprzewozia tu postanawiamy z powrotem wrócić na GreenVelo i jechać nim już do samej Okuninki po drodze mijamy pomnik zagłady w Sobiborze niestety obiekt zamknięty dla zwiedzających z powodu remontu . Po przybyciu na miejsce szybkie zakwaterowanie w SSM Krokodyl i krótki objazd jeziora Białego połączony z szybkimi zakupami.

Wielbłądy na rynku w Chełmie

Gdzieś na GV morda się cieszy

Boćki

Bytyń to chyba rzeźba Światowida

Czerwony pieszy tak zwany szlak nadburzański nie przypadł nam do gustu

Granica Państwa

Pozdrowienia z nad Buga

Nad Jeziorem Białym  Okuninka takie Mielno Lubelszczyzny

Cugiem do Chełma

Niedziela, 7 lipca 2019 | dodano: 08.07.2019

Dziś tylko kilka kilometrów z dojazdu na pociąg do Chełma skąd jutro ruszamy zdobywać Wschodnią Ścianę Polski, przed nami kilkaset kilometrów rowerowej włóczęgi :-)

Wielbłądy przed zapakowaniem do pociągu zaprojektowanego przez jakiegoś debila z Pessy.

Rowerowa wyprawa ekipy z CFR dzień 7

Niedziela, 9 czerwca 2019 | dodano: 10.06.2019

Dziś ostatni dzień naszej rowerowej wyprawy i trasa z Żywca do Wisły  przez Pietrzykowice-Lipową-Godziszkę-Buczkowice-Szczyrk tu czeka nas nie lada wyzwanie podjazd pod Salmopol udało się wjechać co prawda z trzema krótkimi  postojami ale udało jeszcze tylko  zjazd do Wisły jakiś obiadek i na pociąg do domku. Dziękuję wszystkim za super towarzystwo wszysykim trzem kobitką biorącym udział w wyprawie gratuluję bo to nie lada wyczyn a w szczególności mojej kochanej żonce która zaliczała wszystkie podjazdy podsipiewójąc sobie . Podziękowania dla Macika za zaplanowanie całej trasy. i Podziękowania dla Wojtka i Iwonki za pomoc i dowiedziny w Witowie, Zawoji, i Żywcu.wszyscy jesteśmy zajebiści i do zobaczyska niebawem.

Rowerowa wyprawa ekipy z CRF dzień 6

Sobota, 8 czerwca 2019 | dodano: 09.06.2019

Zawoja -Przełęcz Klekociny-Bystra-Koszarowa-Przyborów-Jeleśnia-Sopotnia Mała-Juszczyna-Trzebinia-Żywiec.

Rowerowa wyprawa ekipy z CRF dzień 5

Piątek, 7 czerwca 2019 | dodano: 08.06.2019

Kolejny dzień w rowerowym siodle, dzisiejszy etap to trasa z Witowa do Zawoji, wyruszyliśmy z Witowa, korzystając z dobroci Voita i Iwonki którzy zgodzili się część naszych sakw dostarczyć do Zawoji samochodem, odciążeni poturlaliśmy się przed siebie trasa w większościz górki i tylko jeden długi podjazd na samy końcu z Zubrowej na przełęcz Krowiarki jak się okazało to lżejsza wersja i już po chwili można było podziwiać super widoki i cieszyć się kilku kilometrowym zjazdem do Zawoji tu obiadek w Karczmie u Kuby i ostatni podjazd na nocleg do schroniska.

Rowerowa wyprawa ekipy z CRF dzień 4

Czwartek, 6 czerwca 2019 | dodano: 09.06.2019

I znów zapakowani sakwami ruszamy w drogę na kolejny etap taszej rowerowej tułaczki dziś opuszczamy Czorsztyn i jedziemy do Witowa dzisiejsza trasa jest bardzo ciężka gdyż ma kilka długich kilku kilometrowych wyczerpujących podjazdów w tym zaliczamy słynną  ścianę Bukowina Tatrzaniska co prawda podjeżdżamy ją od łagodniejszej strony co i tak nie zmienia faktu że na zjeździe niektórym palą sięklocki hamulcowe a tarcze zmieniają kolor. Trasa w skrócie: Czorsztyn-Polana Majerz-Sromowce Wyżne-Niedzica- Łapsze Niżne-Łapsze Wyżne-Łapszanka ty na przełęczy postanawiam odciążyć troszkę żonkę i przekładam jej przednie sakwy do swojego roweru i po chwili jedziemy dalej przez Rzepiska- Brzegi-Głodówka-Wierch Poroniec-Jaszczórowa- Zakopane-Kościelisko-Kiry i w końcu Witów.

Rowerowa wyprawa ekipy z CRF dzień 3

Środa, 5 czerwca 2019 | dodano: 05.06.2019

Rowerowa wyprawa Ekipy z CRF dzień 3 mógł bym nazwać etapem przez piekło ale to i tak nie jest najgorszy profil trasy mimo licznych długich i srtomych podjazdów mocno w kość dawał nam upał a wszystko dopełnił dystans.
Wyruszyliśmy dziś z Ołpin by przez Nowy Sącz dotrzeć do Czorsztyna ,wybaczcie że nie opiszę całej trasy po prostu jej nie pamiętam.

Kategoria w towarzystwie, Wakacje i wycieczki z przyczepką