Niepodległościowo

• Sprzęt Author Versus
Niedziela, 11 listopada 2012 | dodano: 11.11.2012

W sumie plany na dzisiejszy dzień miałem inne a że nie wypaliły postanowiłem wskoczyć na rower skorzystałem z zaproszenia Gawła po godzinie 8:30 pokręciłem na biegana gdzie wstawili się też Edytka ;Stin14;Piksel;Damian;Mateusz i oczywiście Gaweł trasa Al.NMP;Mirowska;Kamieniołom na złotej górze;Legionów;Góra Ossona;czerwony rowerowy;czerwony pieszy koiło Zielonej Góry reszta ekipy pocisła szczytem ja wolałem się nie przemęczać następnie Kusięta;Góry Towarne;Olsztyn szybkie zakupy i lecimy na Lipówki mała przerwa i zjazd w stronę leśnego tu odłancza od nas Gaweł i Mateusz my kręcimy dalej przez Sokole Góry gdzie dzielimy się na dwie grupy Piksel z Damianem jadą czerwonym pieszym przez szczyt a my dołem by z powrotem spotkać się na czerwonym sokolimi docieramy do Biskupic a następnie koło toru ofrołdowego do Poraja dalej zielonym do Masłońskich i nad zalew krótka przerwa i Dębcówką do czewki." title="Mój rumak nad Jeziorem Porajskim" width="600" height="450" />