Na biwak do Pawełek

• Sprzęt Author Versus
Niedziela, 16 czerwca 2013 | dodano: 16.06.2013

Wczoraj udaliśmy się na długo odkładany biwak do Pawełek a dokładnie do Użytku Ekologicznego Brzoza w super składzie Agnieszka,Robert,Paweł z synem Dawidem i ja z moim synkiem

W drodze do pawełek © przemo2
Trasa standardowa .Łojki,Blachownia,cisie,Jezioro, Łęg, Tanina, Braszczok.Pod dotarciu na miejsce rozbijamy obóz i udajemy się na zakupy by zaopatrzyć się w prowiant i jakiś isotonic w między czasie odwiedzają nas Wojtek z małżonką i latoroślą oraz Daria z Rafałem dzięki za miłe odwiedziny a że noc długą była zabrakło isotonica więc hyc na rowerki i wraz z Robertem i Agą ruszamy po zaopatrzenie niestety zamiast 4km musimy przejechać aż 20 potem to już super zabawa do samego rana chłopcy spali a my pogaduchy kawały i był nawet mały koncert w wykonaniu Roberta który wykonał cowery najlepszych utworów KSU zaczynało świtać gdy udaliśmy się do namiotów by choć troszkę zmrużyć oczęta słonko pięknie świeciło na niebie gdy wstałem szybkie śniadanko i troszkę relaksu przed drogą powrotną do domu ,około 11:00 zwijamy obóz i pakujemy wszystko sprzątamy nie chcemy przecież uchodzić z bałaganiarzy ruszamy w drogę powrotną najpierw jedziemy jeszcze rzucić okiem na przekwitujące już Rododędrony ,po chwili za plecami słyszymy znajomy głos to Wojtek wpadł potowarzyszyć nam w drodze powrotnej do domu cały czas wszystkim dopisuje dobry humor.jeszcze mała dedykacja dla Agi Dzięki wszystkim do zobaczenia na następnym wypadzie na biwak