w towarzystwie

Popołudniowy Olsztyn z Rafikiem.

Poniedziałek, 20 marca 2017 | dodano: 21.03.2017

Dziś wypad w towarzystwie Rafika  jakoś, tak ociężale się dziś kręciło więc omijając wszystkie większe okoliczne wzniesienia pokręciliśmy: koło huty do drogi wzdłuż torów dalej koło zielonej do Kusiąt gdzie mała przerwa na uzupełnienie płynów i dalej do Olsztyna, stąd prosto ościerzami Sokolich do pożarówki a następnie przez Zawodzie, Korwinów, Słowik i Wrzosową do domku zachaczając o myjkę by zmyć błotko z rowerków.

Deszczowe mtb

Sobota, 18 marca 2017 | dodano: 18.03.2017

Dziś wypad na małe spokojne kręconko w terenie, mimo niezbyt zachęcającej pogody na moje zaproszenie odpowiedzieli zbyszko i Rafik, w takim gronie pokręciliśmy spokojnym tempem najpierw zobaczyć czy u Rafała na działce wszystko ok i dalej w zdłuż rzeki do Jaskrowa oczywiście lecimy naszym ulubionym singielkiem gdzie dziś jechało się mocno niepewnie w dwóch miejscach uciekło mi koło i musiałem się ratować przed glebą. Choć plany były bardziej ambitne zostajemy wreszcie pokonani przez matkę naturę i postanawiamy że pomału skierujemy się w kierunku domu robimy małą agrawkę i koło przeprośnej lecimy do Siedlca skąd terenem do czerwonego rlwerowegi i dalej koło torów i huty do domu po drodze jeszcze do Zbynia na imieninowy isotonic .

Niedzielnie lekkim trenem

Niedziela, 12 marca 2017 | dodano: 12.03.2017

Dziś super wypad w super składzie lekkim terenen najpierw do Poraja dębcówką i Pomarańczowym skąd koło zalewu do Masłońskiego i dalej terenowo przez Przybynów do Zaborza w planach było odwiedzenie Bławatka lecz niestety bar już nie istnieje. Odprawieni z kwitkiem roszyliśmy w stronę Olsztyna po drodze dołączył do nas Markon już w pełnym składzie ubdali śmy się do restałacji Pod Zamkiem tu mała posiadóweczka  i powrót do domy ,najpierw kawałek główną a potem starą szosą  i koło huty do domu .

Praca + szosowy Olsztyn

Sobota, 11 marca 2017 | dodano: 12.03.2017

Rankiem do pracy a po pracy prosto do Olsztyna w towarzystwie Aguni, saganejro(Roland), Pizdolini(Sitek) i Patryka, szosowo przez Srocko, Brzyszów i Kusięta, po dłuższej posiadówce powrót alko peletonem najpierw główną a potem starą szosą i koło huty do domku.

Kategoria Codzienność, Szosowo, w towarzystwie, Z Agunią

Wiosennie w towarzstwie Syna i Gawła i Agniesi

Niedziela, 5 marca 2017 | dodano: 08.03.2017

Dziś miała być wycieczka organizowana przez Marcina, lecz została obwołana w ostatniej chwili, a że byliśmy z Patrykiem nastawieni na wyjazd pojechaliśmy sobie w kierunku Mstowa trasa wzdłuż warty, koło scouta dołonczył do nas Gaweł i tak w trujeczkę toczyliśmy się spokojnie do Mstowac gdzie nad zbiornikiem Tasarki czekała na nas Aga, przy okazji rospaliliśmy małe ognicho i upikliśmy sobie coś na ząb. Powrót przez siedlec, Mirów i terenowo koło Ossona do Legionów tu dojeżdża do nas Robert, koło Koksowni żegnamy Gawła i Roberta i przez tereny dawnej chuty wracamy do domku. Miło spędzona niedziela i syn za bardzo nie marudził tylko raz żucił rowerem za co puźniej przepraszał.

Kategoria Rodzinnie, w towarzystwie, Z Agunią

Wietrznie .

• Sprzęt vertigo
Czwartek, 2 marca 2017 | dodano: 08.03.2017

Dziś niewielka szosowa pętelka w towarzystwie Agi i Zbynia trasa częstochowa,Olsztyn,Biskupice,Choroń, Poraj,Osiny, kol Borek, Zawodzie,Korwinów, Słowik, Wrzosowa, Częstochowa. Wszysto było by super gdyby nie cholerny wiatr który zwiał Agnieszkę z drogi w Choroniu.

Kategoria Szosowo, w towarzystwie, Z Agunią

Leśny

Niedziela, 27 listopada 2016 | dodano: 27.11.2016

Przed połódniowy spokojny wypad do Leśnego w towarzystwie  Agunią i Sitka koło rzeki spotkaniez Arkiem i krótkie pogaduchy w między czasie dołącza do nas jeszcze jeden biker i w czwóreczkę ruszamy w stronę Olsztyna trasa,Słowik, Korwinów, Czarny pieszy, Żułty pieszy Olsztyn . Wleśnym jak zwykle gwarnie za sprawą szosowców, tu też spotykamy Wojtka i Maćka czs szybko upłynął na pogaduchach i czas było wracać powrót terenowo koło Skrajnicy, gowerstrada i przez kręciwilk i Michaśkę do domku.

Ziiiiimno

• Temperatura -5.0°C
Sobota, 26 listopada 2016 | dodano: 27.11.2016

Poranny wyjazd w towarzystwie Bartka i Tomka trasą, Koło Chuty potem wzdłuż rzeki do Słowika dalej Korwinów,Zawodzie Niebieski,Pomarańczowy i przez Sokole do leśnego tu opuszcza nas Tomek i wraca do Czewki. Po krótkiej posiadówce  ruszyłem do domu przez Kusięta potem czerwony koło Zielonej Góry ,Brzyszowskiej, Legionów, Faradaja, koło Aresztu do Warszawskiej i na kiedrzyńską gdzie czekała już na mnie Aga wspólnie powoli pojechaliśmy sobie do domku.

Dzień Niepodległości.

Piątek, 11 listopada 2016 | dodano: 12.11.2016

Świetna wycieczka w towarzystwie przyjaciół z CRF jak co rokuiła atmosfera i kupa dobrego chumoru,mimo niskiej temperatury atmosfera była bardzo gorąca. Dziękuję wszystkim obecnym za miłe towarzystwo i do zobaczyska mordy wy moje ;)

Krótko terenów.

Niedziela, 23 października 2016 | dodano: 27.10.2016

Dziś krótki terenowy wypad z Agunią i Rafikiem, najpierw wzdłuż rzeki Warty do Castorama po nowe rękawiczki bo stare zaginęły podczas ogniska dalej przełomem Warty do Mirowa i na Przeprośna dalej asfaltową przez centrum do domu.