w towarzystwie

Przewodziszowice

Niedziela, 5 października 2014 | dodano: 05.10.2014

Szkoda by było nie wykorzystać takiej ładnej pogody być może to ostatnie ciepłe dni w tym roku, więc ustawka z Agą, Gawłem i Dawidem na  rakowie i ruszamy cel to Przewodziszowice .Mamy w planach urządzić sobie tam mały piknik z dzieciakami. nie jest łatwo bo oderwać dzisiejsze dzieciaki od kompa to nie lada wyczyn a co dopiero namówić ich na kilkudziesięcio kilometrową wycieczkę,Trasa wiedzie w większości terenem przez Dębowiec, Poraj, Masłońskie Natalin, Przybynów, Wysoką Lelowską,Żarki tu mały postój na kawę po czym dalej do Leśniowa skąd  już zarąbistymi jurajskimi ścieżkami docieramy do strażnicy. Rozpalamy małe ognisko  i przygotowujemy obiadek Dziś szef kuchni poleca kiełbaskę z ogniska i Golonkę w kapuście mniam spędzamy tu dłuższą chwilę ale czas się  zbierać w drogę powrotna korzystając z Asfaltowej  Rowerówki  ruszamy w drogę powrotną do domu przez Czatachowę,Ostrężnik,Złoty Potok tu koło Źródeł Zygmunta gdzie napełniamy bidony nad Amerykanina gdzie na pomoście  małe posiedzonko by chłopcy mogli odpocząć. Dalej to już bez większych postojów przez Al.Klonową, Pabianice,Zrębice,Sokole góry czarnym Pieszym i Żółtym pieszym do Olsztyna i przez Skrajnicę i rowerostradę do Częstochowy.Zima idzie trzeba się zaopatrzyć w jakieś rękawiczki z długimi palcami bo paluszki troszkę zgrabiały po zmroku.

Kategoria Rodzinnie, w towarzystwie, Z Agunią

Podzamcze

Niedziela, 28 września 2014 | dodano: 29.09.2014

Od kilku tygodni wybieraliśmy się odwiedzić zamek w Ogrodzieńcu i jakoś tak zawsze musiało nam coś stanąć na przeszkodzie,a to brak wolnego czasu to znów kiepska pogoda i tak jak ta sójka wybieraliśmy się i ni mogliśmy wybrać ,aż do dziś.Żal by było zmarnować taki piękny dzień więc o poranku ruszamy w czteroosobowym składzie:Aga,mój siostrzeniec Kamil i Sebastian,już po paru metrach spotykamy pierwsze znajome twarze to Rafik z kolegami zmierzający do Olsztyna na isotonic,Następnie Spotykamy Krzysztofa i Katarzynę oni tez nie marnują ładnej jesiennej aury i wolniutko rozkoszując się słoneczkiem kręcą do Mirowa i Bobolic z tymże wariantem ancwaltowym,my zaś terenowo przez Poraj,Masłońskie Natalin, Żarki Letnisko do Żarek skąd już nową asfaltową ścierzynką jedziemy do Mirowa,po drodze znów mijają nas znajome twarze to Asia,Arek i Adaś wracający już z niedzielnego tur de Bobolice.Powoli bez spiny docieramy do Mirowa gdzie znów spotkanie z Kasią i Krzysztofem łyk isotonica krótkie pogaduchy i każ rusza w swoją stronę.Trzymamy się planu i przez Bobolice,Zdów,Podlesice,Morsko,Żerkowice,Piaseczno,Kiełkowice docieramy Podzamcza szybki obiadek w Barze pod zamkiem i w drogę do domu przez Ogrodzieniec,Fugasówkę,Zawiercie tu opuszcza nas Seba który dalszą drogę pokonuje przy pomocy kolei śląskich, ma zaś w trójkę jedziemy dalej przez Rudniki,Skałkę,Nieradę do Myszkowa gdzie kończymy  dzisiejszą wycieczkę.

Praca i popołudniowy Olsztyn

Sobota, 20 września 2014 | dodano: 21.09.2014

Rano do pracy, ciężka dniówka a po pracy z Agunia Gawłem i Dzieciakami spokojnie do Olsztyna przez Skrajnicę powrót Ppożką.

Kategoria Codzienność, Rodzinnie, w towarzystwie, Z Agunią

Praca i porzegnanie lata z ekipą C.R.F

Piątek, 19 września 2014 | dodano: 21.09.2014

O jaki KAC pulsuje w głowie...

Kategoria Codzienność, w towarzystwie, Z Agunią

Praca i popołudniowo.

Sobota, 13 września 2014 | dodano: 13.09.2014

Rano do pracy trochę spóźniony więc ile pary w nogach, po praca zaś szybciutko do Poraja gdzie czekali na mnie Agunia  ze swoimi rodzicami. Krótka przerwa w tawernie i luźną noga kierujemy się do Olsztyna tu znów  mała przerwa na isotonic  i powrót przez Skrajnicę, rowerostradę  i koło huty  do domku.

Kategoria Z Agunią, w towarzystwie, Codzienność

Myszków - Częstochowa

Czwartek, 11 września 2014 | dodano: 12.09.2014

Myszków

Środa, 10 września 2014 | dodano: 12.09.2014

Popołudniówka

Niedziela, 7 września 2014 | dodano: 07.09.2014

Nie miałem dziś w planach żadnej wycieczki, ale szkoda by było nie wykorzystać tak wspaniałej pogody więc po długim namawiani  Patrysia udaje mi się go namówić na jakąś wycieczkę. Wraz z nami wybrali się jeszcze Agunia,Seba i Gaweł,wybór trasy nie był ciężki standardowo do Olsztyna Tam odwiedziliśmy Leśny i zamek po czym skoczyliśmy na lody gdzie goniony czasem opuszcza nas Gaweł i wraca do czewki my mamy inne plany.Postanawiamy skoczyć jeszcze do Poraja skąd przez Jastrząb, Kamienicę Polską , Poczesną , Zawodzie,Korwinów i Słowik wracamy do czewki.

Kategoria Rodzinnie, w towarzystwie, Z Agunią

Galiński MTB Maraton Opoczno

Niedziela, 31 sierpnia 2014 | dodano: 01.09.2014

Finałowy maraton MTB z cyklu Górska Jazda w Centrum Polski wynik to 29 miejsce w open i 4 w kategorii na dystansie hobby.

Kategoria Z Agunią, Wyścigi xc i mtb, w towarzystwie

Disco Polo Live

Sobota, 30 sierpnia 2014 | dodano: 01.09.2014

Wraz z kilkoma osobami z C.R.F do Olsztyna popatrzeć jak bawi się czewka i okolice na koncercie Disco Polo, niby nikt tego nie słucha a tłumy pod scenę jak cholera.