w towarzystwie

Świąteczne spotkanie rowerowej braci

Piątek, 27 grudnia 2013 | dodano: 27.12.2013

Jak nakazuje, w drugi dzień świąt wyruszamy na coroczne spotkanie rowerowej braci ,jakie odbywa się już od kilku lat w Barze Leśnym w Olsztynie .Spokojnym tempem w towarzystwie LadyAgi i Pitera docieramy na miejsce w lokalu czeka już na nas Voit a po chwili docierają kolejno ,Poisonek,Stin14,Michaill i Jacek .Posiedzielim po gadali i czas było wracać do domku .Dziękuję wszystkim za miłe towarzystwo .

Ostatnia Częstochowska Masa Krytyczna w 2013 roku

Piątek, 27 grudnia 2013 | dodano: 27.12.2013

To już Ostatni w tym roku przejazd Częstochowskiej Masy Krytycznej,pogoda dopisała wszystko było by git gdyby nie policja która jak co miesiąc postanowiła spłatać nam figla i opóźniła przejazd o 40 minut. Po masie tradycyjne już spotkanie z rowerową rodziną gdzie atmosfera jak zwykle gorąca.

Bożonarodzeniowa wieczorówka

Środa, 25 grudnia 2013 | dodano: 25.12.2013

Takie tam kręcenie z nóżki na nóżkę, już dawno nigdzie nie śmigałem głównie z powodu szwankującego napędu który aż prosi się by go wymienić.W dzisiejszym kręceniu towarzyszyli mi Bartek034 i ladyAga. Najpierw troszkę miejskich kilometrów w trójeczkę a wieczorkiem z Agunią do domku okrężnie przez Olsztyn

Na rosołek do rodziców

Poniedziałek, 18 listopada 2013 | dodano: 18.11.2013

Dzień Niepodległości

Wtorek, 12 listopada 2013 | dodano: 12.11.2013

O ja co to była za wycieczka już dawno nie jechałem w tak licznym gronie na miejscu zbiórki wstawiło się 29 osób czekamy standardowe 5 minut może jeszcze ktoś przybędzie, i ruszamy licznym peletonem na spotkanie z naszym przewodnikiem którym jest Jacek,który zaplanował dla nas super trasę było wszystkiego po troszku trasa :Leśniczówka Osiny - Choroń - Zaborze - Suliszowice - Jaroszów - Czatachowa - Trzebniów - Brzeziny - Niegówka - Postaszowice - Mzurów - Dąbrowno - Bystrzanowice Dwór - Hucisko - Apolonka - Dziadówki tu nasz przewodnik zorganizował dla nas ognisko w super miejscówce nieopodal leśniczówki Buły kiełbaski i super zabawa kto nie był niech żałuje powrót przez Janów i Olsztyn .Wiuelkie dzięki wszystkim za miłe towarzystwo ,mam nadzieję że uda się jeszcze kiedyś skrzyknąć taką ekipę i gdzieś pokręcić .

Popołudniówla

Piątek, 1 listopada 2013 | dodano: 01.11.2013

Taka sobie popołudniowa wycieczka z Agnieszką do Rudnik następnie Konin i szybk9ie odwiedziny u Kasi po czym w drogę powrotną do czewki przez Latosówkę ,Wancerzów i Jaskrów. zimno zmarzłem jak cholera .

Siewierz i Jezioro Przeczyckie

Poniedziałek, 28 października 2013 | dodano: 28.10.2013

W sumie nie miałem dziś planu gdzie pojechać i tak z tego owego wyszła całkiem fajna wycieczka,przez wypalanki do Poczesnej dalej Wanaty,Kamienica Polska,Jastrząb,Gęzyn,Rosochacz,Koziegłowy,Koziegłówki,Mysłów,Pińczyce,Nowa Wioska,Siewierz. Ruiny zamku po sezonie jak zwykle zamknięte dla zwiedzających wiec pokręciwszy się po okolicy dotarliśmy nad Jezioro Przeczyckie w Boguchwałowicach troszkę kręcenia nad jeziorem i jedziemy w kierunku Myszkowa zaczyna się ściemniać więc najkrótszą trasą czyli droga wojewódzka porażka ruch jak w Rzymie a każdy chu... jeździ na swój strój mijając nas dosłownie na kilka cm.W Myszkowie pakujemy się w pociąg ale dopiero następnego dnia rano przy okazji miłe spotkanie z Siwuchem który oświecił mnie ze nie ma takiej możliwości bym wysiadł na Rakowie więc jadę dalej do głównego i czekam aż reszta sardynek wyjdzie z pociągu by mus wysiąść z rowerem.

Nocna jazda

Wtorek, 22 października 2013 | dodano: 23.10.2013

Z niecierpliwością czekałem aż zapadnie zmierzch,gdyż dziś byłem ustawiony na nocna jazdę z Mr.dry i Agnieszką.no ale jak to czasem bywa nie wszystko poszło zgodnie z planem Bartkowi coś pokrzyżowało plany i w trasę wyruszyłem tylko z Agą.
Trasa prawie w całości po szosach.Mirów,Jaskrów,Rędziny,Rudniki,Konin tu odwiedziny u Kasi przyjaciółki Agi wypiliśmy pyszna kawusie i dalej w drogę przez Wancerzów i cegielnie do Mstowa gdzie krótka paro minutowa przerwa nad stawem i dalej w drogę przez Rajsko,Zawady,Małusy wielkie w,Małusy M,Brzyszów,Kusięta dotrzeć do Olsztyna le miasteczko wymarło zamek nie oświetlony więc oglądać nie ma co kręcimy dalej przez Skrajnicę i Odrzykoń do rowerostrady i dalej standardowo do czewki. jechało się super trzeba by zmontować kiedyś takowy wypad w większym gronie.

Słoneczne biwakowanie

Sobota, 19 października 2013 | dodano: 19.10.2013

Wyjechałem około 10 by spokojnym tempem wraz z Agnieszką dotrzeć na polanę przy starej leśniczówce w Sokolich Górach. Docieramy tam pierwsi i rozpalamy małe ogniska w oczekiwaniu na resztę przyjaciół którzy zapowiedzieli swój udział.
Po chwili pojawia się Faki z koszykiem pełnym rydzów,następnie przybył Pietro a na końcu śmigający po okolicy Piksel .W takim składzie na pogaduchach o sprzęcie i nie tylko spędziliśmy miłe popołudnie, Dzięki panowie za miłe towarzystwo i do zobaczenia niebawem.

W okolice Działoszyna

Niedziela, 29 września 2013 | dodano: 30.09.2013

Wybraliśmy się dziś pokręcić w okolice Działoszyna chodź pogoda nie nastawiała nas optymistycznie to około 7:30 ruszamy w ośmio osobowym składzie ruszamy dzień już kótki a tu tyle do obejrzenia więc drogę do Działoszyna pokonujemy głównie asfaltem jadąc przez Kamyk Miedźno Zawady Popów nie daleko Działoszyna Seger prowadzi nas fajnymi ścieżkami w okolicach warty między innymi jedziemy koło starorzecza warty mijany też zabytkowy stary młyn wodny a Wara płynąca w jego otoczeni robi wrażenie olejny postój to tama na warcie koło Działoszyna ale największą frajdę sprawiła mi przeprawa mostem kolejowym kilkadziesiąt metrów nad rzeką.W Działoszynie małe zakupy bo w planach mieliśmy jakieś małe ognisko i tak się też stało niedaleko miejscowości Bobrowniki zawitaliśmy do osirodka wypoczynkowego o dźwięcznej nazwie Gród nad wartą gdzie miało zapłonąć nasze małe ognisko lecz kierowniczka z recepcji zażyczyła sobie od nas tylko skromnej opłaty 100zł z to byśmy sobie kiełbaskę upiekli podziękowaliśmy więc i udaliśmy się nad rzekę w celu upieczenia tańszych kiełbasek po obiadku w wyśmienitym towarzystwie ruszamy dalej zwiedzamy jeszcze między innymi Urzytek Ekologiczny Wronie wody,Żabi staw i Górę św Genonefy z wapiennym ostańcem przypominającym czaszkę tu kończymy zwiedzanie i ruszamy w kierunku domku .Dzięki wszystkim za miłe towarzystwo.Bardziej obszerną relację na swoim bikeblogu zaprezentujeSkowronekzachęca do przeczytania.