w towarzystwie

mroziny wypad na grzane z Edytką

• Temperatura -7.0°C
Wtorek, 20 grudnia 2011 | dodano: 23.12.2011

Jak to zwykle w tygodniu najpierw obowiązki potem przyjemności, czyli rano do pracy a po pracy wypad na grzane piwko do kota trasa Jesienna Bór następnie wzdłuż rzek wałem nad Stradomką potem wałem nad wartą do ul:Hutników dalej w kierunku złotej ale zamiast jechać asfaltem pomykamy wałem nad kucelinką aż do ronda na kucelinie następnie gwardian i duktem przy torach do kusiat a z tamtąt tewenem do Olsztyna piwko które przy tak niskiej temperaturze jaka panowała w ten grudniowy wieczór okazał się strzałem w dziesiątkę popiwku ruszamy w drogę powrotną również terenem i tu jak zwykle dałem ciała na początku super ale potem tragedia tak popieprzyłem drogę że wylądowaliśmy w totalnym buszu krzaki i trawa wysokości rowerów po krótkim spacerze docieramy do asfaltu już jest ok i jedziemy w kierunku domu ale jak pech to pech Edytka łapie gumę nie mam dętki na zmianę trzeba kleić została mi tylko jedna łatka a temperatura znacznie poniżej zera zmiana dętki czy klejenie w taki mróz to nic przyjemnego ale po jakimś czasie się udaje i możemy jechać do domu

Kategoria w towarzystwie

Do pracy i wieczorowe pomykanie w towarzystwie Edytki

Środa, 16 listopada 2011 | dodano: 16.11.2011

Jak co dzień najpierw do pracy a po pracy wieczorowy wypad w towarzystwie Edytki przez koksownię ;ossona;częrwony;kusieta,;oraz terenem koło towarnych do kota na grzańca powrót przez Skrajnice i lasem po wielkiej piaskownicy do kręciwilka następnie Michalina i do domku

wieczorówka

Poniedziałek, 7 listopada 2011 | dodano: 08.11.2011

Spontan w towarzystwie Edytki.STIN14 i Gabera trasa w większości terenem do Olsztyna i jak zwykle dałem ciała pakując całą ekipę w ścieżkę gdzie trwa właśnie ścinka drzew i leży mnóstwo gałęzi wszystkim było wesoło tylko nie Gaberowi bo za mało terenu a za dużo asfaltem no i oczywiście jestem pod wrażeniem stylu jazdy naszej koleżanki styl nazywa kamikadze.

Do poraja z Edytką i Stin14

Niedziela, 30 października 2011 | dodano: 30.10.2011

dziś ustawka na rowrowanko z Edytką i Stin14 kierunek poraj naj pierw dukten wzdluż rzeki następnie drogą z płyt do słowika gdzie odbijamy w czarny pieszy następnie dębcuwką do poraja mała przerwa nad zalewem łyczek isotonica i dalej w drogę do okoła zalewu w Jastrzebiu Edytka łapie gumę i jest troszkę czasu na uzupełnienie płynów po sklejeniu jedziemy dalej już po zmroku tniemy przez las dębcówką a następnie duktem nad wartą do czewki

Kategoria w towarzystwie

Do siewierz z ekipą z CRF

Niedziela, 23 października 2011 | dodano: 23.10.2011

Dziś wycieczka do Siewierza w forumowym składzie Abovo;Anwi; Faki;krzara;Pietro1978;Prophonet;Lukas;Mr.Dry;Roland;Mihaill;i jaszcze jeden kolega którego niku nie znam trasa cały czas asfaltowa tylko nie daleko Piniczyc sołtys postanowił nam zrobić żart i zwiną asfalt na niedzielę po drodze mała sesja przy kopalni odkrywkowej dolomitu dalej to już zamek biskupi w Siewierzu mały odpoczynek i sesja foto oraz łyczek czegoś na rozgrzewkę zaczynamy kręcić z powrotem i ciśniemy w kierunku Myszkowa gdzie czekają na nas pieczonki i tu niestety kończy się nasze bikerowanie zdrowy rozsądek nakazuje nam wracać pociągiem bo nie wszyscy byli w stanie iść a co dopiero jechać na rowerze ale toasty były zacne bo a zdrowie nowo narodzonej wnuczki Rolanda tak się chłopisko ucieszyło że brakło mu sił na powrót do domu,pozostaje mi tylko podziękować wszystkim i do następnego razu." title="Cała ekipa pod zakiemw Siewierzu" width="600" height="450" />

Cała ekipa pod zakiemw Siewierzu © przemo2

niedzielny poranek z Lukasem

Niedziela, 2 października 2011 | dodano: 02.10.2011

Dziś poranny wypadzik z Lukasem
trasa głównie terenem przez;Ossona;sprośną górkę;do Mstowa tu też odbijamy na niebieski pieszy i przez sady pełne pysznych jabłek pomykamy do Małus by z tam tond trzymając się tego samego szlaku docieramy do Turowa po miedzy tymi dwiema miejscowościami mija nas grupa debili na kładach robiących dużo hałasu i tumanów kurzu dalej Przymiłowice tu postanawiam pokręcić nie znanym mi terenem i dupa zbita normalnie pustynia wszędzie piasek i jechać się nie dało dalej to już jakoś poszło Zębice sokole czerwonym pieszym i Lipówki tu mała przerwa na drugie śniadanie i powrót do czewki najpierw żułtym i tu znów piaskownica a następnie dępcówka i michalina" title="drugie śniadanko z pieknym widokiem na zamek" width="600" height="450" />

drugie śniadanko z pieknym widokiem na zamek © przemo2

popoludniówka z Piotrkiem

Wtorek, 13 września 2011 | dodano: 14.09.2011

Standardowy wypad do Olsztyna przez Ossona; czerwony rowerowy; czerwony pieszy zieloną górę ;towarne mała posiadówka u kota i powrót przez Skrajnicę

Na sniadanko do mamusi

Niedziela, 11 września 2011 | dodano: 11.09.2011

Dziś postanowiłem z samego rana to znaczy zwlekłem się z wyrka o 4:30 by jak najwcześniej pokręcić do Myszkowa na śniadanko do mamusi trasa na początku asfaltem przez Słowik;Korwinów;Poczesną;Zawodzie;Osiny ;Poraj tu pstrykam zdjęcie banera który ma chyba zachęcić do wypoczynku nad tamtejszym zalewem lecz to co na nim pisze mija się z prawdą Żarek Letnisko i tam też wjeżdżam w teren którym już jadę do samego Myszkowa nóżka dziś nie zapodawała więc i średnia ni powala krótka wizyta u rodziców i ruszam w drogę powrotną tym razem kieruję się w kierunku Postępu gdzie postanawiam zajrzeć nad niewielki zbiornik przeciw pożarowy wybudowany parę lat temu przez nadleśnictwo to raj dla duszy cisza i spokój żadnych śmieci i żywej duszy poza jednym zabieganym gościem dalej to już przez Lgotę Nadwarcie i Żarki Letnisko tu kieruję się terenem najpierw do Masłońskie Natalin i dalej do Poraja tu też zdzwaniam się z Piterem który kręci po okolicy w towarzystwie Kamila i jakiegoś spowalniacza więc tempo to czewki mamy raczej emeryckie w opisie kilka zdjęć z wyjazdu.Opis linka

z Mr Dryem po okolicznych górkach

Środa, 7 września 2011 | dodano: 07.09.2011

Dziś umówiłem się z Bartkiem i na mały wypadzik by pohasać po okolicznych pagórkach niestety kapryśna pogoda zmusiła nas do krótszego dystansu niż planowaliśmy trasa cały czas biegła terenem przez Ossona następnie czerwonym rowerowym i czerwonym pieszym do rezerwatu Zielona Góra tam mały trening w podjeżdżaniu pod górkę następnie powrót do Częstochowy mało uczęszczanymi leśnymi ścieżkami na koniec jeszcze mała rundka wokół zbiorników na kucelinie i do domku.

Ogniskowe klimaty

Niedziela, 4 września 2011 | dodano: 04.09.2011

Wczorajszy dzień zaliczony do udanych najpierw praca potem relaks czyli wypad na ognisko do Kuznicy z forumowa ekipą w składzie Polak;Mr Dry;Faki;Pitero1978;jajo i Roland trasa asfaltem w kierunku Ważnych Młynów tam krótki postój na zakupy i dalej dziurawą drogą jedziemy do miejsca docelowego czyli na tak zwany kamień super miejscówka nad rzeką Kocinką która jest najczystrzą żeką w naszej okolicy tam ognicho i pieczenie kiełbasek powrót już po zmroku tym razem inna trasą nie pamiętam większości mijscowości ale wiem że jechaliśmy przez Łobodmo i że po ciemku zaliczyłem mega dzwona efektem tego jest rozwalony kask ale przynajmniej głowa cała.Pozdro dla wyjących do księżyca. [/url]" title="kiełbaski w całym składzie od lewej Roland, Pitero,ja,Faki,Jajo tylko drya co ucieło" width="600" height="450" />

kiełbaski w całym składzie od lewej Roland, Pitero,ja,Faki,Jajo tylko drya co ucieło © przemo2