w towarzystwie

Pracowo i popołudniówka z Mirkiem i STIN14

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | dodano: 29.08.2011

Jak zawsze rano standard do pracy następnie mały wypad na Lipówki w którym towarzyszyli mi kolega z pracy Mirek i Stin14 przez Ossona czerwony rowerowy Kusięta Towarne i na lipówki mały odpoczynek i asfaltowy powrót przez Kusięta następnie koło Gwardiana do domku.

Kategoria w towarzystwie

Pracowo serwisowo i wieczorowka z forumową ekipą

Środa, 24 sierpnia 2011 | dodano: 24.08.2011

" title="Próba podjazdu pod Lipówki zakączona klęską(zdjęcia autorstwa STIN14)" width="600" height="450" />

Próba podjazdu pod Lipówki zakączona klęską(zdjęcia autorstwa STIN14) © przemo2
taki sobie dzień rano standarowo do tyrki następnie szybki serwis w postaci wymiany misek suportu i rura na miejsce zbiórki gdzie zebrała się niezła forumowa ekipa w składzie poisonek;Jeziu;[big]Stin14[/big];Zbyszko61kierunek Lipówki trasa przez Ossona i czerwonym do kusiąt dalej to już ancwaltem do Olsztyna gdzie mała przerwa na zakupy i jedziemy dalej po krótkiej chwili cumujemy na szczycie Lipówek gdzie czeka już na nas podziwiający piękne widoki Sebastian krótka pogawędka i dawka forumowego humoru no ale wszystko co dobre szybko się kończy czas wracać do domku tym razem już cały czas ancwaltowo przez Kusięta i tu się zaczeło niewiem jask lecz pog górkę w Kusiętach mój licznik na podjezdzie pokazywał 34km\h potem prędkość tylko rosłaaż do częstochowy licznik nie pokazywał mniej niż 35km/h.

Kategoria w towarzystwie

Swiąteczne popoludniowe kręcenie w towarzystwie Sebastiana

Poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | dodano: 16.08.2011

Dzień wolny od pracy szkoda by było gdzieś nie pojechać nad ranem padał deszcz ale za to dzień był pogodny postanowiłem gdzieś pokręcić szybka ustawka z Sebastianem i po paru minutach jedziemy wstępnie miał być Olsztyn Przez słowik następnie czarnym do Dępcówki w Dępbocu zmiana planów jedziemy do Poraja tam na plaży przy cuchnącym zdechłą rybą zalewie łyczek złocistego isotonica po krótkiej chwili znów w siodle trzeba by ruszyć w kierunku domu przez Dębowiec następnie pomarańczowym do Olsztyna tam krótka przerwa w leśnym który jest oblegany przez hipisów którzy zjechali się tu z całej polski na coroczny zlot dzieci kwiatów po wypiciu kolejnego isotonica jedziemy dalej przez Kusięta tu odbijamy w teren by pojechać nad mały stawik następnie rezerwat Zielona Góra gdzie spotykamy rowerowego turystę z Warszawy kręcącego po naszej pięknej jurze krótka lecz miła pogawędka pod Diabelskim kowadłem i w trójkę ruszamy dalej do częstochowy postanawiamy towarzyszyć przybyszowi aż do wylotówki na opole tam też żegnamy nowego znajomego i ruszamy do domku jadąc cały czas wałem nad Stradomką .Krótko mówiąc udane popołudnie." title="Z Sebastianem nad zalewem w Poraju" width="450" height="600" />

Z Sebastianem nad zalewem w Poraju © przemo2

Kategoria w towarzystwie

chociaż bardzo sięstarałemz lipówkami nie wygrałem

Piątek, 12 sierpnia 2011 | dodano: 13.08.2011

taki sobie wieczorny wypadzik w składzie Poisonek Stin14 i Blabla i ja choć bardzo się starałem to nie pokonałem podjazdów ossona i lipówki no i jeszcze jeden taki mały w kamieniołomie za Gommą ale zabawa przednia. Dzięki panowie za super wypadzik" title="Próba podjazdu pod kipowki" width="600" height="450" />

Próba podjazdu pod kipowki © przemo2

Kategoria w towarzystwie

poranna ustawka z super ekipą

Czwartek, 23 czerwca 2011 | dodano: 23.06.2011

Boże ciało dzień wolny od pracy więc trzeba go było jak najlepiej wykorzystać ,o 7:00 rano umówiłem się z ekipą częstochowskiego forum rowerowego na miejscu zbiórki wstawili się Poisonek;stin-14 :Mr:Dry:Piter:blabla: faki i zbyszek trasa wiodła głównie terenem przez Górę Ossona ,Mirów,Przeprosiną Górkę,Mstów następnie niebieskim pieszym przez Małusy ażdo Turowa z stamtąd Przez Bukowno,Czepuekę,i Piasek tu wbijamy się na czarny rowerowy i nim ciśniemy przez Pabianice i zrębice gdzie mamy małą przerwę by ocapnąć przed dalszą drogą następnie przez Sokole Góry gdzie rozłanczamy się ja i Mr:Dry wybieramy trasę czerwonym pieszym przez szczyt Sokolich Gór reszta pędzi łatwiejszą drogą po krutkim czasie docieramy do ekipy czekającej na nas w leśnym i tu mała posiadówka tu też przyszła pora pożegnać się Poisonkiem ;Blablą ;Piterem i Mr:dry którzy do czewki wracają przez Skrajnicę my jedziemy inną trasą pomarańczowym a następnie niebieskim rowerowym do Bugaja a dalej duktem nad rzeką do domku na tym też odcinku przeżywam mały kryzys zaczyna brakować pary i to na prostej drodze a nie jak to zwykle bywało na podjazdach lecz cuż począc trzeba cisnąćdalej bo do domku już nie daleko.panowie wielkie dzięki za miłe towarzystwo i do następnego wypadu kilka zdjęć z wycieczki Opis linka" title="Na niebieskim szlaku" width="600" height="450" />

Na niebieskim szlaku © przemo2

Test nowych opon

• HRmax 44( 22%)
  • HRavg 21( 10%)
Wtorek, 21 czerwca 2011 | dodano: 22.06.2011

Korzystając z zaproszenia Poisonka i Stin-14 przetestowałem nowe oponki zakupione w dobrej cenie Continental Mountain king 2.0 co prawda z pośpiechu odwrotnie założone tarsa biegła przez Górę ossona;następnie czerwona rowerówką do Kusiąt i asfaltem do Olsztyna.Mala zasiadówka w leśnym barze i przekładka opon powrót przez Skrajnicę ;rowerostrade i Gwardian .opony spisały się całkiem nie zile choć pod Ossona znów nie udalo mi się podjechać

Kategoria w towarzystwie

Do pracy z powrotem oraz popoł udniówka ze Zbyszkiem

Czwartek, 16 czerwca 2011 | dodano: 16.06.2011

Dziś z rana standard po pracy i powrót a następnie popołudniowy wypad w towarzystwie Zbyszka opis trasy w skrócie :cmentarz Żydowski; Osona;Mirów;PrzeprosinaGórka;Mstów;Małusy;Turów;Bukowno;Czepórka;Piasek;Pabianice;Zrębice;Sokole góry czerwonym pieszym;Olsztyn;Skrajnica;Gwardian. trasa godna polecenia ze względu na wspaniałe malownicze widoki widoki ." title="Sokole góry" width="600" height="450" />

Sokole góry © przemo2

przed rosołem

Niedziela, 12 czerwca 2011 | dodano: 12.06.2011

Dziś przed rosołowy wypad z forumową ekipą w składzie Faki Stin14 i Patrykiem trasa w skrócie Osona; Mirów; Przeprośna Górka;Mstów następnie po raz pierwszy niebieskim pieszym przez Małusy do Turowa na stępnię Olsztyn z Olsztyna przez Horoń jedziemy do Poraja lecz niestety już w trójkę bo w Olsztynie opuszcza nas Patryk w Poraju mała zasiadówka w tawernie na osirodku żeglarskim zresztą już trzecia w tym dniu,powrót niebieskim rowerowym do czewki" title="Widok z góry osona napanoramę czestochowy" width="600" height="450" />

Widok z góry osona napanoramę czestochowy © przemo2

Kategoria w towarzystwie

Praca i popołudniowka do olszytyna tylko troszke dłuższą trasą

Poniedziałek, 30 maja 2011 | dodano: 31.05.2011

Dziś standard do pracy pod koniec dostaje esa Piotra to zaproszenie na popołudniówkę więc szybko po rowerowych rozwieś plakaty dotyczące imprezy dla dzieci którą organizujemy pod patronatem Częstochowskiej Masy Krytycznej w najbliższą niedzielę.Następnie pędzę na miejsce zbiórki gdzie czekaja już koledzy z C.R.F oprócz wyżej wymienionego Piotra pod skansenem czekali jeszcze Robert i Sebastian dzięki któremu trasa do olsztyna okazała się dwa razy dłuższa niż zazwyczaj .Opis trasy w skrócie: Kusięta; Turów; Zagórze;Lusławice;Czepurka;Piasek ;Pabianice;następnie szlakiem do Zrębic tam maly browarek a następnie Sokole Góry;Olsztyn i Czewka." title="Cała ekipa w Sokolich Górach" width="600" height="399" />

Cała ekipa w Sokolich Górach © przemo2

Kategoria w towarzystwie

Miastowo za giftami z towarzystwie

Sobota, 21 maja 2011 | dodano: 21.05.2011

Dziś w pracy wpadł mi do głowy by z okazji dnia dziecka zorganizować małe wyścigi dla dzieciaków wiedz urwałem się wcześniej by pojeidzić po sklepach rowerowych i po pytać czy nie były by chętne na zafundowanie nagród wiedz wspólnie z Robertem(STIN 14) pomykaliśmy po mieście od sklepu do sklepu po drodzeo mało nie zaliczam stłuczki a Anwi dzięki której być morze otrzymamy następne gify Iwonko wielkie dzięki.