w towarzystwie

Przed rosołem

Niedziela, 27 lutego 2011 | dodano: 27.02.2011

Dziś cotygodniowy wypad z kolegami do Olsztyna zaliczony w składzie MIchaill Jeziu STI oraz marcin z MAR-bike po drodzi na szlaku spotykany Anwi pędzącą na kolejną ekspedycję spererogiczną ,podzczas zasiadówki w barze pod kotem odwiedza nas Poisonek" title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="450" />

Sobota na rowerze

Sobota, 19 lutego 2011 | dodano: 19.02.2011

Nie ma dnia wolnego bym nie wyskoczył troszkę pośmigać po okolicy tym razem skorzystałem z zaproszenia Fakiego by wyskoczyć do Olsztyna na małe co nie co .Trasa głównie terenem gdzie nie gdzie tylko krótki asfalcik .do olsztyna pomykam sam ale u kota czekają już FAki;STI oraz GozDD powrót w toważystwie.Oczywiście nie ma wycieczki bez dzwonu który to zaliczyłem ." title="Zułty szlak okolice olsztynaod lewej GoaDD ,FAkii STI trzymający moją maszynę" width="600" height="450" />

Zułty szlak okolice olsztynaod lewej GoaDD ,FAkii STI trzymający moją maszynę © przemo2

zbiorczo z calego tygodnia

Sobota, 29 stycznia 2011 | dodano: 29.01.2011

kilometry uzbierane przez cały tydzień + 59 masa krytyczna ,niestety tylko tyle udało się przejechać

Kategoria samotnie, w towarzystwie

Super wypad w dobrym składzie

Niedziela, 16 stycznia 2011 | dodano: 16.01.2011

Dzisiejszy wypad planowałem już od środy więc szybciutko wrzuciłem wątek na częstochowskim forum rowerowym na moją propozycję odpowiedział Markorn którego nie wystraszyła dość kapryśna pogoda i punktualnie pojawił się w miejscu zbiórki po paru minutach w duecie ruszamy do Olsztyna cel bar u kota.po dotarciu na miejsce przed barem rozpoznałem dwa rowery dobrze mi znane to rumaki Anwi i Krzary którym tak jak i nam nie przeszkadza deszcz mała zasiadówka i znów niespodzianka po krótkiej chwili dołącza do nas kolejny znajomy biker z C,R,F jest to STI po krótkiej chwili już w piątkę ruszamy w drogę powrotną lecz inna trasą niż przyjechaliśmy trasa wiodła przez Biskupice gdzie Krzysiu postanowił pokazać nam miejsce swoich biegówkowych eskapad następny przystanek to Zrębice i sesja foto nad małym stawikiem.Po dotarciu dojechaniu do Olsztyna spotykamy kolejnego znajomego jest to Janek znany wszystkim biker i organizator Częstochowskiej masy krytycznej mała pogawędka i czas się rozstać z Jankiem i Markolnem którzy postanowili wrócić do czewki iną drogą a my w dość okrojonym składzie kierujemy się w kierunku Srocka niestety po krótkiej chwili opuszcza nasze szeregi Iwonka a następnie Krzysiek więc do czewki wracaliśmy już tylko we dwoje z STI . W sumie podsumowując super wypad z super ekipą ." title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="450" />

Zdjęcie z wycieczki rowerowej © przemo2
" title="ekipa w komplecie od lewej Przemo2 Anwi STI Markorn Krzara" width="600" height="450" />
ekipa w komplecie od lewej Przemo2 Anwi STI Markorn Krzara © przemo2

Masa krytyczna Grudzień 2010

• Temperatura -13.0°C
Czwartek, 30 grudnia 2010 | dodano: 30.12.2010

Dziś ostatnia w tym roku masa krytyczna mimo sporego mrozu na bieganie zgromadziło się 16 osób aby wspólnie pokręcić ulicami naszego miasta każdy biker uzbrojony w gwizdek by zwrócić uwagę przechodniów ,wiec pragnę ogłosić iż sezon 2010 uważam za zakończony z dystansem 6520km oby w przyszłym było ich więcej" title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="450" />

Niepodległościowe popołudnie

Czwartek, 11 listopada 2010 | dodano: 11.11.2010

Dziś postanowiłem położyć kres tyrani i po drobnej kłótni udało mi się wyskoczyć na mały wypadzik oczywiście już rano się ugadałem z Jajem i Jeziem ,nie obyło się też bez wątpliwości czy pogoda nam na to pozwoli ,i coraz to bardziej jestem przekonany iż zła pogoda która mnie prześladuje za każdym razem gdy moja małużonka nie chce bym gdzieś jechał to jakieś pierniczone czary bo jak jej wygarnołem że zawsze pada jak ona nie chce bym jechał od razu nastąpiła zmiana pogody podsumowując wyjazd udany wyjazd za dnia z mała zasiadówką u kota powrót w ciemnościach zahaczając o okolice Cmentarza Zydowskiego" title="ktos kiedyś pytał czemu u kota?" width="600" height="450" />

ktos kiedyś pytał czemu u kota? © przemo2
" title="z Jeziem przed bramą cmentarną" width="600" height="450" />
z Jeziem przed bramą cmentarną © przemo2
" title="ja" width="600" height="450" />
ja © przemo2

Przed rosołem

Niedziela, 17 października 2010 | dodano: 17.10.2010

Dziś szybka ustawka na wypad do Olsztyna ,udaje mi się zgadać z Jeziem;Reganem i Patrykiem wariant szosowy najpierw leniwie pod wiatr docieramy do kota tam króciutka zasiadówka na dworze bo w sirodku tłoczno od szosowców powrót tą samą trasą przez jakiś czas ostre tępo narzucone przez szosowców ale po kilku kilometrach odpuszczamy miły wypad w dobrym składem szkoda że reszka ekipy sie nie wstawiła" title="prawie cały skład" width="600" height="450" />

prawie cały skład © przemo2
" title="tego miejsca nie trzeba nikomu przedstawiać zna je karzdy biker z cze-wki" width="600" height="450" />
tego miejsca nie trzeba nikomu przedstawiać zna je karzdy biker z cze-wki © przemo2
" title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="450" />
" title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="450" height="600" />
" title="auto portret" width="450" height="600" />
auto portret © przemo2

Do pracy a a potem 55 Masa Krytyczna

Piątek, 24 września 2010 | dodano: 26.09.2010

Jak to bywa od kilkunastu miesięcy w ostatni piątek miesiąca super impreza 164 osoby przybyły z różnych części Częstochowy i okolic no i oczywiście po masie tradycyjny gryll u Janka w doborową ekipą" title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="400" />

" title="Zdjęcie z wycieczki rowerowej" width="600" height="400" />

Niedzielne kręcenie z Rolandem

Niedziela, 19 września 2010 | dodano: 20.09.2010

Niedziela jak niedziela więc zamiast siedzieć w domku wyskoczyłem najpierw samotnie do Lublinica a następnie w towarzystwie znajomego szosowca pokręciłem do Tarnowskich Gór wariant szosowy oczywiście krótki odpoczynek pod aqwa parkiem i powrót do czewki" title="z Reganem pod Aqwaparkiem" width="600" height="450" />

z Reganem pod Aqwaparkiem © przemo2

Kategoria w towarzystwie

Do pracy i popoludniówka z Patrykiem i jeziem

Poniedziałek, 13 września 2010 | dodano: 13.09.2010

dziś rano droga do pracy a potem popołudniowy wypadzik do Olsztyna w towarzystwie Jezia i Patryka czerwonym rowerowym u kota standard i miła pogawędkaz napotkanymi tam Poisnerkiem i STI powrót przez Skrajnicę i niewielki lasek w okolicach Gwardiana terenem po zmroku zajenbisty klimacik