w towarzystwie

Kategoria w towarzystwie, Z sakwami

Praca + Rowerowa środa z Decathlona Częstochowa

Środa, 1 lipca 2020 | dodano: 01.07.2020

Dziś droga do pracy i powrót a pod wieczór wyjazd z ekipą  Rowerowe Środy Z Decathlon, niestety nie zaliczam całej trasy najpierw się  troszkę pogubiłem a potem zaliczam dwa kapcie i  od Olsztyna do czeski wracałem Rowerostradą co nie znaczy że się  nie jechałem ale co mnie nie zabije to mnie wzmocni ?

Kategoria Codzienność, w towarzystwie

Leniwie bez spiny

Niedziela, 28 czerwca 2020 | dodano: 28.06.2020

Dziś wycieczka w towarzystwie Agunią i Marka trasę chciałem prowadzić jak najbardziej terenowo ale ja zwykle mi nie wyszło choć po drodze było wszystko asfaltu, szutry piach i polne ścieżki a nawet trzy razy przejazd przez wodę sięgającą do połowy koła. Opis trasy w telegraficznym skrócie: Częstochowa Raków, i drogami dawnej Huty do Niebieskiego Rowerowego i nim do Pomarańczowego dalej Poraj tu wzdłuż Jeziora Porajskiego trenem do Kuźnicy Noweja potem znów asfalcikiem przeł Lgotę Mokrzesz do Lotu Górnej tu znów skręt łaś a nim aż do Myszkowa z rąk do Żarem piękną drogą rowerową wzdłuż drogi wojewódzkiej 793, chcieliśmy pociągnąć dalejz stronę Złotego Potoku ale czas nas naglił więc skręcamy drogę i przez Wysoką Lelowską i Przyjemne do Niebieskiego tu pitstop w barze Eden nad stawami ibdalej Przez las Do Poraja skąd pomarańczowym i niebieskim rowerowym oraz Czarnym Pieszym do Korwinowa a stąd przez Słowik i Bługfaj koło Michaliny do domku.

Olsztyn z Agunią i Macikiem

Czwartek, 12 marca 2020 | dodano: 12.03.2020

Dziś dość wietrzna wycieczka w towarzystwie Aguni i Macikajak zwykle plany były ambitne a wyszło jak zwykle.
Kilka minut po 10-ej ruszamy spod skansenu na Rakowie i obieramy kierunek na Jujliankę trasa koło Huty, Guardian, PZ, Kusięta,  Małusy, wiatr daje nam się we znaki i postanawiamy skrócić trasę  i przez Turów, Przymiłowice jedziemy do Zrębic tu krótki pit stop i dalej ścierzkami Świętego Idziego  w sokole i koło Biakła do Leśnego tu krótka przerwa na małe co nieco i powrót do czewki żółtym pieszym, PZ, Guardian i Huta.

Olsztyn

Sobota, 7 marca 2020 | dodano: 07.03.2020

W planach miała być wycieczka do Przewodziszowic a wyszło jak zawsze, ze względu naprognozę która zapowiadała deszcz postanowiliśmy skrócić trasę i to dość mocno. 9:30 w trójkę  Ja Agunia i Maciek ruszamy spod Skansenu Archeologicznego na Rakowie trasa standardowa Huta, Guardian, niebieski rowerowy, pomarańczowy, Poraj  tu jedziemy nową pożarówką do leśniczówki w Dębowcu i dalej w kierunku Biskupic i do Olsztyna. W Olsztynie pitstop w leśnym gdzie spotykamy Zbyszka i po chwili docierają szosowcy , powrót rowerostradą, koło Guardiana i Huty. Kilometrów może nie za wiele ale dobre i tyle.

Rowerowa środa z Decathlon Częstochowa

Środa, 15 stycznia 2020 | dodano: 15.01.2020

Dawno nie miałem okazji pośmigać z ekipą Rowerowej Środy , ostatnio ja i mój rowerek  przeżywamy mały kryzys ale mimo strasznego lenia postanowiłem jechać. Tak więc około 17:40 ruszyliśmy w dziewięcio osobowym składzie Marcin zaplanował super trasę sorki ale jej nie opiszę byłem zbyt zajęty tym aby moje grube dupsko dotrzymało tempa reszcie ekipy tak czy owak na powrocie mocno odcieło mi prąd ale jakoś dotórlałem się do końca.na koniec jeszcze tylko krótka przerwa na uzupełnienie płynów i do domku.

Kategoria w towarzystwie

Olsztyn

Poniedziałek, 13 stycznia 2020 | dodano: 14.01.2020

Krótki rowerowy spacerek do Leśnego w towarzystwie Agnieszki i Macika, trasa standardowa Koło huty, Guardian, rowerostrada Olsztyn  troszkę terenu koło Lipówek bo Maciek chciał sfocić nowego rumaka dalej Leśny tu pitstop na żurek i grzane conieco droga powrotna pożarówką . Super wypad jak zwykle w dobrym towarzystwie :-)

Kategoria w towarzystwie

Niedzielny popołudniowy Poraj

Niedziela, 13 października 2019 | dodano: 15.10.2019

Piękne niedzielne popołudnie więc zaraz po powrocie z pracy hyc na rowerek i w towarzystwie żonki. W Poraju obiadek i spotkanie z teściami i powrót w czwórkę do domku.

praca i popołudniowy wypad do Olsztyna z Agnią

Czwartek, 5 września 2019 | dodano: 05.09.2019

Popołudniowy Olsztyn z Agą trasa koło huty, koksownia, Legionów, Ossona, czerwony rowerowy, Kusięta, Towarne Olsztyn. W Olsztynie spotkanie z Arkiem i Robertem oraz wspólny powrót do czewki Rowerostradą i koło Guardiana i huty.