w towarzystwie

Powolnie z żonką i teściową

Czwartek, 22 sierpnia 2019 | dodano: 22.08.2019

Powolny popołudniowy wypad z żonką i teściówką do Konina.

Kategoria Z Agunią, w towarzystwie

Złoty Potok z ekipą

Piątek, 2 sierpnia 2019 | dodano: 02.08.2019

Spacerowy wypad do Złotego Potoku w składzie - Anvi, Abovo, Maciek i ja, trasa w większości asfaltem Huta-Kusięta-Turów-Małusy Duże-Zagurze-Simiertny Dąb-Janów w Złotym krótki pitsop nad Amerykanem  i powrót Szlakiem ku źródłom do pstrągarni i dalej przez Siedlec-Krasawę-Zrębice gdzie dołącza do nas moja kochana żonka i już w takim składzie od Czerwonym rowerowym do Olsztyna. Tuż przed olsztynem Aga urywa hak przerzutki szybka przeróbka na singielspida i jedziemy na kolejny pitstop do Leśnego tu żegnamy ekipę i w dwójeczkę z żonką jedziemy do Czewki rowerostradą i koło huty tu aga znów zrywa łańcuch ale udaje mi się ja jakoś dopchać do dworca na rakowie.

Kategoria w towarzystwie

Niedzielny chillaut

Niedziela, 30 czerwca 2019 | dodano: 01.07.2019

Żar leje się z nieba ale co tam szkoda siedzieć w domu cały dzień,więc po południu leniwy wypad do Poraja nad zalew w towarzystwie Agnieszek,  trasa nad zalew standardowa Huta, Guardian, niebieski rowerowy, pomarańczowy rowerowy, i Poraj nad zalewem grylowanko i odpoczynek powrót po zmroku jechało się tak fajnie że postanowiliśmy wracać przez Horoń, Biskupice, Olsztyn i nową rowerostradą do domku. To był udany dzień ;-)

Zielona z Macikiem i Jackiem

Czwartek, 20 czerwca 2019 | dodano: 21.06.2019

Wolny dzionek szkoda by było gdzieś nie pokręcić, kilka dni temu wrzuciłem propozycję wycieczki do Kalet nad zbiornik Zielona, na moją propozycję Odpowiedział Maciek i tak ugadani około 7:40 ruszyliśmy w Ja z Agunią i Maciej niestety z powodu gorszego dnia Agunia postanawia zrezygnować z dalszej jazdy i w Nieradzie zawraca do domy my zaś jedziemy dalej trasa w większości asfaltami Łysiec-Klepaczka-Starcza-Rudnik Mały-Woźniki-Lupsza-Piasek- KaletyMiotek-Zielona. Tu krótki pit stop i lecimy dalej kierując się w stronę Lublińca w Kaletach dołącza do nas Jacek i już do końca w takim składzie luźną nogą jedziemy dalej z Kalet szosowo do Bruśka tu znowu przerwa na uzupełnienie płynów w Zakątku pod Modrzewiami super miejscówka z super cenami, dalej jedziemy nad źródełko oddalone o kilkaset metrów super miejsce do odpoczynku z dużą wiatą i paleniskiem  chwila relaxu i moczenie nóżek dalej to już trasa po okolicznych duktach leśnych, w tym czasie zaczyna lekko padać i niebo kilka razy zamróczało złowieszczo w Piłce postanawiamy zjeść obiadek i przeczekać deszcz do Lublińca jeszcze tylko kilka km i powrót pociągiem do Czewki.

Brusiek Zakątek pod Modrzewiami.

Brusiek Wiata przy źródełku

Leśne SPA

Rowerowa wyprawa ekipy z CFR dzień 7

Niedziela, 9 czerwca 2019 | dodano: 10.06.2019

Dziś ostatni dzień naszej rowerowej wyprawy i trasa z Żywca do Wisły  przez Pietrzykowice-Lipową-Godziszkę-Buczkowice-Szczyrk tu czeka nas nie lada wyzwanie podjazd pod Salmopol udało się wjechać co prawda z trzema krótkimi  postojami ale udało jeszcze tylko  zjazd do Wisły jakiś obiadek i na pociąg do domku. Dziękuję wszystkim za super towarzystwo wszysykim trzem kobitką biorącym udział w wyprawie gratuluję bo to nie lada wyczyn a w szczególności mojej kochanej żonce która zaliczała wszystkie podjazdy podsipiewójąc sobie . Podziękowania dla Macika za zaplanowanie całej trasy. i Podziękowania dla Wojtka i Iwonki za pomoc i dowiedziny w Witowie, Zawoji, i Żywcu.wszyscy jesteśmy zajebiści i do zobaczyska niebawem.

Rowerowa wyprawa ekipy z CRF dzień 6

Sobota, 8 czerwca 2019 | dodano: 09.06.2019

Zawoja -Przełęcz Klekociny-Bystra-Koszarowa-Przyborów-Jeleśnia-Sopotnia Mała-Juszczyna-Trzebinia-Żywiec.

Rowerowa wyprawa ekipy z CRF dzień 5

Piątek, 7 czerwca 2019 | dodano: 08.06.2019

Kolejny dzień w rowerowym siodle, dzisiejszy etap to trasa z Witowa do Zawoji, wyruszyliśmy z Witowa, korzystając z dobroci Voita i Iwonki którzy zgodzili się część naszych sakw dostarczyć do Zawoji samochodem, odciążeni poturlaliśmy się przed siebie trasa w większościz górki i tylko jeden długi podjazd na samy końcu z Zubrowej na przełęcz Krowiarki jak się okazało to lżejsza wersja i już po chwili można było podziwiać super widoki i cieszyć się kilku kilometrowym zjazdem do Zawoji tu obiadek w Karczmie u Kuby i ostatni podjazd na nocleg do schroniska.

Rowerowa wyprawa ekipy z CRF dzień 4

Czwartek, 6 czerwca 2019 | dodano: 09.06.2019

I znów zapakowani sakwami ruszamy w drogę na kolejny etap taszej rowerowej tułaczki dziś opuszczamy Czorsztyn i jedziemy do Witowa dzisiejsza trasa jest bardzo ciężka gdyż ma kilka długich kilku kilometrowych wyczerpujących podjazdów w tym zaliczamy słynną  ścianę Bukowina Tatrzaniska co prawda podjeżdżamy ją od łagodniejszej strony co i tak nie zmienia faktu że na zjeździe niektórym palą sięklocki hamulcowe a tarcze zmieniają kolor. Trasa w skrócie: Czorsztyn-Polana Majerz-Sromowce Wyżne-Niedzica- Łapsze Niżne-Łapsze Wyżne-Łapszanka ty na przełęczy postanawiam odciążyć troszkę żonkę i przekładam jej przednie sakwy do swojego roweru i po chwili jedziemy dalej przez Rzepiska- Brzegi-Głodówka-Wierch Poroniec-Jaszczórowa- Zakopane-Kościelisko-Kiry i w końcu Witów.

Rowerowa wyprawa ekipy z CRF dzień 3

Środa, 5 czerwca 2019 | dodano: 05.06.2019

Rowerowa wyprawa Ekipy z CRF dzień 3 mógł bym nazwać etapem przez piekło ale to i tak nie jest najgorszy profil trasy mimo licznych długich i srtomych podjazdów mocno w kość dawał nam upał a wszystko dopełnił dystans.
Wyruszyliśmy dziś z Ołpin by przez Nowy Sącz dotrzeć do Czorsztyna ,wybaczcie że nie opiszę całej trasy po prostu jej nie pamiętam.

Kategoria w towarzystwie, Wakacje i wycieczki z przyczepką

Ogrodzieniec

Środa, 17 kwietnia 2019 | dodano: 18.04.2019

Wycieczka do Ogrodzieńca w towarzystwie żonki i Macika, trasa w większości asfaltami  z niewielką ilością szutrów: Częstochowa, Kusięta, Turów,  Przymiłowice, Zrębice, Krasawa, Siedlec, Ostręrznik, Trzebniów, Łutowiec, Mirów, Bobolice, Zdów, Hucisko, Rzędkowice, Morsko, Kromołów, Podzamcze, Ogrodzieniec, Fugasówka, Zawiercie.