Z Agunią

Miasto

Poniedziałek, 5 stycznia 2015 | dodano: 06.01.2015

Nic ciekawego po Agę do teściów i droga dojazdowa do pracy i z powrotem.

Kategoria Z Agunią, Codzienność

Pierwsze koty za płoty

Czwartek, 1 stycznia 2015 | dodano: 01.01.2015

Nowy sezon czas zacząć po cało nocnym świętowaniu czas ruszyć tyłek by honorowo jak co roku udać się na pierwszą wycieczkę .
więc pobudka z samego rana i na dość mocnym kaczorze wspólnie z Agunią i Kasią udajemy się pod Skansen na miejsce zbiórki gdzie czekali już na nas ,Rafał,Rafik,Dzidas, po chwili dojechali jeszcze Stin14,Gaweł i Zibi w takim oto składzie ruszamy na inaugurację nowego sezonu jedziemy dziś odwiedzić mekkę częstochowskich rowerzystów czyli Bar Leśny w Olsztynie trasa standardowa Huta Guardian, Nastawnia i koło torów do drogi ppoż.docieramy do Olsztyna gdzie na chwilę ekipa dzieli się na dwie grupki jedni idą do baru by odpocząć inni zaś udają się na noworoczną pętelkę w Sokole Góry ,po chwili do mekki docierają kolejni znajomi Krzyśek6,Mister Dry i Poisonek oraz Mirek ,krótka posiadówka i część ekipy rusza w drogę do domu, my zostajemy  jeszcze chwilkę po czym w cztero osobowym składzie wrócić do czewki, a koniec jeszcze w odwiedziny do teściów i powrót do domku. Życzę wszystkim wszystkiego rowerowego w nowym 2015 roku.
Ekipa w drodze do Olsztyna.

Część ekipy w Leśnym

Kategoria Z Agunią, w towarzystwie

Ostatnie kilometry w 2014

Środa, 31 grudnia 2014 | dodano: 01.01.2015

No i stało się dziś wykręciłem ostatnie kilometry w sezonie 2014 , to był dobry sezon głównie dzięki Aguni ,bo każda chwila spędzona na rowerze razem sprawiała mi dwa razy więcej  radości. Wziąłem w tym sezonie udział w kilku Maratonach z cyklu Górska Jazda W Centrum Polski organizowanych przez Opoczno Sports Team,ale bez większych sukcesów co i tak sprawiło mi frajdę. W maju spędziliśmy kilka dni w Beskidzie Małym  kręcąc troszkę po tamtejszych szlakach, wakacje też z rowerkiem cały tydzień urlopu w Lipcu poświęciliśmy z Agniesią na rowerową włóczęgę po Mazurach kręcąc sobie od jeziora do jeziora, w lipcu też wystartowaliśmy w  kolejnej edycji częstochowskich orbit rowerowych by zmierzyć się z wyzwaniem pokonania życiówki niestety ,i tym razem nie było mi dane pokonać całego odcinka jazdę zakończyłem z dystansem 255km .Udało się też w tym roku 2 razy odwiedzić Kraków gdyż sezon bez wycieczki do smoka się nie liczy .Sezon 2014 kończę dystansem 7620 km  w sumie na rowerku spędziłem 460 godzin i 23 minuty.
Dziękuje wszystkim rowerowym braciom i siostrom za mile spędzone chwile w ich towarzystwie, do zobaczenia na rowerowych szlakach w nowym mam nadzieję jeszcze lepszym sezonie 2015.

Kategoria Z Agunią, Wyścigi xc i mtb, w towarzystwie, Rodzinnie

Na raty

• Temperatura -9.0°C
Sobota, 27 grudnia 2014 | dodano: 27.12.2014

Pierwszy wyjazd w ujemnej temperaturze,przed południem z Agunią i Kasią do Olsztyna trasa koło huty ,Guardian,nastawnia i żółtym do niebieskiego rowerowego i drogą ppoż na której dość nie miła niespodzianka brak powietrza w przednim kole , tu też spotykamy Krzyśa wracającego już do domu ,wyjmuję zapasową dętkę z nadzieją że jest dobra ,niestety jak pech to pech zapomniałem chyba skleić więc czas zacząć łatać.Temperatura w okolicach - 10 nie będzie to łatwe zadanie ,po bodajże trzeciej próbie udaje się skleić i możemy ruszać jeszcze tylko 5km i bedziemy się rozgrzewać przy ciepłej herbatce w Barze Leśnym. Docieramy do celu leśny czynny więc jest git dziewczyny przemarznięte od razu zasiadają przy piecyku by się rozgrzać,posiadówka dziś dość długawa około 2 godzin w między czasie dociera jeszcze dwóch bikerów znanych mi tylko z widzenia i Outsider.Droga powrotna najkrótszym wariantem Główna, Starą szosą  koło oczyszczalni , nastawnia,Guardian,Huta koło pkp raków spotykamy Tomka  i Dzidasa z bratem a następnie  i do domku na ciepłą herbatkę.Po południu jeszcze do teściów i wieczorem powrót z zahaczeniem o myjkę by choć troszkę opłukać rowery z soli nie był to chyba dobry pomysł nasze rowerki całkiem zamarzły pokryła je bardzo cienka warstwa lodu, na koniec jeszcze spotkanie z Matizem  wracającym z K.F.C. fajny rowerowy dzień  choć bardzo zimny i nie wiem czy nie odbije się to na moim zdrowiu.

Dziewczęta zmarznięte, ale uśmiechnięte.

Świątecznie

Piątek, 26 grudnia 2014 | dodano: 27.12.2014

Dystans z dwóch ostatnich dni a więc w pierwszy dzień świąt do teściów a w drugi dzień na chwilkę do domku nakarmić kocura i do miasta by wziąć udział i poprowadzić świąteczny orszak 106 Częstochowskiej Masy krytycznej w której  uczestniczyło dziś około  40 osób w mikołajkowych czapeczkach.Na koniec jeszcze pamiątkowa foteczka pod choinką .

Kategoria Z Agunią, w towarzystwie

Wigilijne spotkanie rowerowej braci.

Środa, 24 grudnia 2014 | dodano: 24.12.2014

I tak nadeszła wigilia jak co roku trzeba by się udać do Olsztyna na tradycyjne wigilijne spotkanie z rowerową bracią.Ruszamy z Agunia parę minut po 9-tej i jedziemy koło huty potem kirkut, koksownia,Legionów,Ossona, skręcamy w lewo i przez las dojeżdżamy do Siedlca, tu zaś w prawo i do Brzyszowa skąd przez kusięta docieramy do Olsztyna małe zakupy w sklepie i do Leśnego by spotkać się z przyjaciółmi .p-o dotarci na miejsce dowiadujemy się że dziś jak nigdy bar jest nie czynny więc czas poszukać innej miejscówki,jedziemy do knajpki pod zamkiem. coraz to mniej ludzi przybywa na coroczne spotkanie . dziś do Olsztyna  na duch kółkach jak przystało na prawdziwych rowerzystów przybnyli Aga, Arek,Jacek,Robert i Zbyszek z synem ,oraz Wojtek i Tomek blachosmrodami. Powrót  najkrótszą z możliwych tras Główna i starą szosa na Olsztyn w troszkę szybszym tempie .
Jeszcze raz pragne wszystkim znajomym z Bikestats i tym z Częstochowskiego forum rowerowego życzyć Zdrowych wesołych świąt Borzego Narodzenia.

Miasto

Wtorek, 23 grudnia 2014 | dodano: 24.12.2014

Do pracy a po pracy do Wojtka po nowe heble ,droga kiepska piździ jaj w kieleckim a do tego przedświąteczny wyścig szczurów każdy pędzi na łeb na szyje .

Kategoria Codzienność, Z Agunią

Wieczornie z Agunią

Poniedziałek, 22 grudnia 2014 | dodano: 23.12.2014

Takie tam kręcenie w granicach miasta dla rozruszania kości.

Kategoria Z Agunią

Myszków

Niedziela, 14 grudnia 2014 | dodano: 14.12.2014

Rano na zbiórkę pod jagielończykami, chyba wszystkich wystraszyła deszczowa aura.niema nikogo to zmiana planów jedziemy z Agunia w odwiedziny do moich rodziców na pyszny rosołek. Mimo lekkiego deszczyku jedzie się całkiem fajnie trasa troszkę zmieniona poznajemy nowe ścieżki jest troszkę błądzenia ,ale koniec końców udaje się dojechać tam gdzie chcemy.wieczorem powrót standardową drogą .