Wakacje i wycieczki z przyczepką

Rowerowa podróż poślubna dzień 8

Piątek, 17 sierpnia 2018 | dodano: 04.09.2018

Zaprawde wodka mocna jest ale Bimberek Pana Włodka większą mocą włada, droga przez mękę: Żugienie, Pieniężno, Kajnity, Wojnity, Bonity, Augustyny, Lejławki, Krzykały, Orneta, Biały Dwór, Opin, Lubomino, Zgony, Rogiedle, Nowa Wieś Mała, Dobre Miasto, Knopin, Swobodna

Rowerowa podróż poślubna dzień 7

Czwartek, 16 sierpnia 2018 | dodano: 04.09.2018

Dziś trasa troszkę dłuższa: Frombork, Rużaniec, Ujście, Nowa Pasłęka, Braniewo, Rogity, Bobrowiec, Szuleny, Marcinkowo, Lubanowo, Demity, Tolkowiec, Wysoka Braniewska, Pakosze, Wyrębiska, Żegienię.

Rowerowa podróż poślubna dzień 5

Wtorek, 14 sierpnia 2018 | dodano: 04.09.2018

Po dwuch dniach spędzonych w Piaskach ruszamy dalej dziś trasa: Piaski, Krynica Morska stąd promem do Tolkmicka i dalej GreemVelo do Fromborka gdzie znów postanawiamy posiedzieć dwa dni.

Kategoria Bieganie, Wakacje i wycieczki z przyczepką, Z Agunią

Rowerowa podróż poślubna dzień 3

Niedziela, 12 sierpnia 2018 | dodano: 04.09.2018

Dziś drugi dzień jazdy trasa  Jantar, Junoszyno, Stegna, Sztutowo, Kąty Rybackie, Skowronki, Przebrno, Krynica Morska, Piaski, troszkę szosą troszkę szlakami.

Rowerowa podróż poślubna dzień 1

Piątek, 10 sierpnia 2018 | dodano: 04.09.2018

Po kilku godzinach w. Pociągu wysiadamy w Gdańsku pakujemy tyłki na rowery i ruszamy w naszą rowerową podróż poślubną, trasa posta Gdańsk Sobieszewo, Świbno, Mikoszewo, Jantar tu dwu dniowy postuj na campingu Młody Delfin.

Majóweczka kręcimy dalej

Środa, 9 maja 2018 | dodano: 09.05.2018

Kolejny etap rowerowej majóweczki płaski jak naleśniki Aguni trasa:Wojnicz, Kułanowice, Zgłobice,Zbylitowska Góra, Tarnów i Velo Dunajec aż do Otfinowa przeprawa promem i, dalej na nocleg do Pilczy Żelichowskiej gdzie diabeł mówi dobranoc :-)

Majówki ciąg dalszy

Wtorek, 8 maja 2018 | dodano: 09.05.2018

Choć wczoraj pożegnaliśmy pieniny, to jeszcze nie koniec naszej rowerowej majówki.Po dość deszczowej nocy wstajemy rano i powoli szykujemy się do dalszej drogi, wyruszamy dość późno bo dopiero o 12 :00 tyle trzeba było czekać aż wyschnie tropik od namiotu. Już na początku ciśniemy  ostro pod górę ale jakoś dajemy radę okazuje się że przed nami jest jeszcze podjazd w miejscowości Tropie gdzie przez kilka kilometrów pniemy się sztywno pod górę za to z pięknymi widokami na Beskid Sądecki dalej już bez większego wysiłku Doliną Dunajca jedziemy do Zakliczyna i dalej niebieskim rowerowym do Wojnicza.

Żegnamy Pieniny

• VAVG 3:42min/km
  • VMAX 1:11min/km
Poniedziałek, 7 maja 2018 | dodano: 08.05.2018

Dziś przyszedł ten dzień trochę smutny bo czas opuścić Pieniny idzień ruszyć w drogę ku domowi. Rankiem spakowani żegnamy się z gospodarzami i ruszamy w drogę, jedziemy przez Polanę Majerz tu na pożegnanie wychodzą nam owieczki i dwa wspaniałe owczarki pilnujące ich, dalej kierujemy się do Sromowiec Niżnych i tu na szlak Przełomem Dunajca by ostatni raz popatrzeć na Trzy Korony i Sokolicę. Wczesna pora to i ludzi jak na lekarstwo nawe niewiemy kiedy a już jesteśmy w Szczawnicy kierujemy się w stronę Nowego Sącza a nasza trasa pokrywa się z trasą sobotniego wyścigu kolarskiego, nie ma lekko po drodze zaliczamy dwie premię górskie i mnustwo innych podjazdów ale jakoś udaje nam się na nie wgramolić

Pieniny 2018 dzień 2

Niedziela, 29 kwietnia 2018 | dodano: 29.04.2018

Dziś drugi dzień kręcenia się po Pieninach, pobudka śniadanko kawusia i ruszamy, trasa na dziś jest prosta szlakiem Velo Dunajec z Czorsztyna do Szczawnicy a dokładnie na zakupy do biedry, dzień przepiękny to i ludzi tłumy jedziemy bardzo ostrożnie by nie spowodować jakiejś kolizji, trasa łatwa i bardzo malownicza z pięknymi widokami po drodze odwiedzamyka dwa schroniska Trzy korony i  Orlicę dalej już  tylko biedra i powrót na kwaterę z zajebistym kilku kilometrowym sztywnym podjazdem .

Suwalszczyzna i Podlasie dz1

Piątek, 30 czerwca 2017 | dodano: 01.08.2017

Nadszedł czas rowerowej włóczęgi po Pojezierzu Suwalskim i Podlasiu, nasza wyprawę rozpoczynamy w Suwałkach które przywitały nas  deszczem szukamy wiec jakiejś  knajpki z dostępem do neta by wyszukać kwaterę na dzisiejszą noc gdysz nie zapowiada się by miało przestać padać po obiadku ruszamy w drogę: Mała Huta-Huta- Wigierski Park Narodowy- Stary Folwark- Stara Żubrówka-Remieńciń-Żubronajście-Krasnopol-Pawłówka-Skustele-Radziuszki-Kol Sejny-Sejny-Bubele .