Beskidzka majówka z Agą dzień 2

• Sprzęt Author Versus
Piątek, 2 maja 2014 | dodano: 07.05.2014

Około 10-ej  wyczołgaliśmy się ze śpiworków i po szybkim śniadanku ruszyliśmy na beskidzkie bezdroża, tym razem bez zbędnego bagażu pokierowaliśmy się czerwonym pieszym w kierunku Łamanej Skały w rezerwacie przyrody Madohora.  droga jak to w Beskidzie kamienie, korzenie i w większości pod górkę ale co tam jakoś się wleczemy pierwszy przystanek po około 1,5km  przy stoku narciarskim koło wyciągu Czarny Groń skąd podziwiamy piękny widok . Dalej już przez teren rezerwatu do łamanej skały skąd szybki zjazd do rozwidlenia szlaków o  wdzięcznej nazwie Anulka, tu odbijamy w zielony szlak nim przez Mlada horę i wielki Gibas Groń   docieramy do Chatki na Gibasowym Siodle, gdzie przeżwamy swoją pierwszą burzę w górach, przez około 1,5 godziny napiernicza gradem . Gdy pogoda się poprawia ruszamy dalej najpierw zielonym potem zpaczamy trochę ze szlaku i przez las wyjeżdzamy w Gilowicach skąd już asfaltem jedziemy do  Kocierza Rychwalskiego tu zakupy w sklepie i powrót do schroniska  ostanie 1,5km to mozolna wspinaczka pod górę .po takim wysiłku piwko w górach smakuje wybornie.Wieczorem ogniskowe klimaty syto zakrapiane  i to by było na tyle.

Przy wyciągu  Czarny Groń

Na łamanej Skale

Gdzieś między Łamaną  a Anulką.

Na zielonym szlaku .

Agnieszka na jednym ze zjazdów.

Burzowe chmury i piersza Błyskawica na Gibasach.