Wakacje na trzech kołach dzień 3.

• Sprzęt Pikuś
Czwartek, 16 lipca 2015 | dodano: 13.09.2015

Noc minęła nam tym razem spokojnie wyspani i wypoczęci po lekkim śniadanku żegnamy miłych właścicieli pola namiotowego i ruszamy w dalszą drogę, dziś zamierzamy dotrzeć do  Łeby po drodze w planach mamy zamiar odwiedzić Wydmę Cząłpińską  jedziemy więc przez teren Słowińskiego Parku Narodowego po około 2  godzinach docieramy do ruchomych wydm przypinamy rowery u idziemy rzucić okiem na wydmy po kilkuset metrach tracimy nasz sprzęt z oczu i postanawiamy zawrucić dalej jedziemy do miejscowości Kluki gdzie odwiedzam stary zabytkowy Cmentarz z XVIII wieku i Skansen Wsi Słowiaskiej  jedziemy też  zerknąć na Jezioro Łebskie z platformy widokowej tu tez mieliśmy przeprawić się promem do Łeby ale okazało się że prom istnieje tylko w internecie. Więc czeka nas jeszcze kiludziesięcio kilometrowa podróż najbardziej piaszczystym odcinkiem szlaku R10 ,do Łeby docieramy około 19-ej  i do razu nie przypada nam ta miejscówka postanawiamy więc jak najszybciej znaleźć jakieś pole namiotowe na uboczu i odpocząć .31,57

Kategoria Wakacje i wycieczki z przyczepką