Pieniny 2018 dzień 6 czyli z rowerem na Lubań

• Sprzęt Pikuś
Czwartek, 3 maja 2018 | dodano: 03.05.2018

Dziś kolejny dzień rowerower majówki w Pieninach,cel na dziś jedziemy na Lubań 1211 m.n.p drugi co do wysokości szczyt  Gorców , ale mogę się mylić, wyruszyliśmy z Agą z czorsztyna około godziny 10 początkowo asfalt aż do góry Wdżar tu wbijamy na niebieski niby pieszo rowerowy ale raczej pieszy i tu zaczyna się długi pełen namiętności spacer z ukochanym rowerem im wyżej tym stromiej. Po wgramoleniu się na szczyt chwila relaxu i uciecha dla oczu zmęczenie jakoś szybko mija wdrapalim się na wierzę widokowom pstryknąć kilka zdjęć, po sesji foto posiłek regeneracyjny i, w drogę powrotną postanawiamy zjechać żółtym pieszym do Kluszkowców i do był dobry wybór szlak dobry lekoko kamienisty ale szybciutko docieramy na dół jeszcze tylko wizyta nad jeziorem i można się wdrapać z powrotem do, Czorsztyna na Kwaterę.

reszta zdjęć wkrótce ;-)

Kategoria Z Agunią

PRZEMO2
| 20:38 sobota, 5 maja 2018 | linkuj Ogółem z wszystkich okolicznych miejscowości Czorsztyn podoba nam się najbardziej, to kit że gdzie by nie pojechać to na powrocie jest mocno pod górę piękne widoki rekompensują wszystko :)
anwi
| 05:39 sobota, 5 maja 2018 | linkuj Mieliście wspaniały tydzień. Parę lat temu też byłam tydzień w Pieninach, w Kocwinie koło Niedzicy. Piękne tereny :)
A podjazdy w Czorsztynie mega :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!