Czerwiec, 2015

Beskidy

Czwartek, 4 czerwca 2015 | dodano: 09.06.2015

Święto Bożego ciała  dzień wolny od pracy a do tego zapowiadają piękna pogodę, wyruszamy z Agunia  pociągiem w środku nocy o 3:33 i udajemy się do stacji Rajcza Centrum skąd ruszamy powłóczyć się po Beskidzkich ścieżkach, początkowo asfaltami jedziemy z Rajczy przez Ujsoł do Glinki po drodze mijamy miejsce gdzie kilka dni wcześniej pijany skurwysyn zabił dwie rowerzystki. W Glince odbijamy na szlak na pomarańczowy pieszy i nim jedziemy do Soblówki , już pierwszy Sztywny choć asfaltowy podjazd nie zile nas zmęczył, z Soblówki kierujemy się na Rycerzową trasa leci czarnym pieszym to jeden z najdłuższych i chyba najbardziej męczący podjazd dzisiejszego dnia i liczy około 6 km cały czas pnąc się pod górę,po dotarciu do schroniska na Rycerzowej musimy zrobić sobie dłuższa przerwę po około 45 minutach ruszamy w dalsza drogę i z Rycerzowej  żółtym pieszym docieramy do Przełęczy Przysłop skąd zielonym szlakiem kierujemy się na Słowację do niewielkiej wsi Nova tu małe zakupy i odwiedziny na poczcie w celu zakupienia jakieś mapy, niestety słowacka poczta nie handluje mapami po jakimś czasie odnajdujemy mapę w centrum wsi i patrzymy jak by tu najlepiej wrócić do Polski jedziemy niebieskim szlakiem który do wysokości 1000 m n.p.m  prowadzi asfaltem potem całkiem fajny szuterek doprowadził nas do zielonego pieszego tu znów dość wymagający podjazd w terenem do czerwonego pieszego którym to docieramy do Wielkiej Raczy 1236 m.n.p.m jesteśmy już nieźle zajechani . W schronisku zjadamy obiadek i po odpoczynki żółtym pieszym zjeżdżamy do Rycerki skąd kierujemy się na pociąg do Rajczy by wrócić do domku.
    Zakupy w Rajczy.

Gdzieś między Rajczą a Glinką.

Pierwszy sztywny podjazd .

morda się cieszy z pięknych widoków.

Początek czarnego pieszego .

Odcięcie prądu.

Przed schroniskiem na Rycerzowej

Żółty pieszy jedziemy na Słowację.

na Przełęczy Przysłop.

Jedziemy w dół do Novei Bystricy.

Malowniczy wodospadzik. c.d.n ...

Kategoria Z Agunią

Miasto

Środa, 3 czerwca 2015 | dodano: 09.06.2015

Kategoria Codzienność

Praca + wieczorny wypad z agunią

Wtorek, 2 czerwca 2015 | dodano: 03.06.2015

Rano do pracy dziś przymusowe nadgodziny ale jak już człowiek się wyrwał to szybciutki obiadek z szamał i hyc na rowerek i w towarzystwie Aguni pokręcił w Towarne by delektować się błogą ciszą, tylko ja, Agunia i muzyka.

Kategoria Codzienność, Z Agunią

Praca i powrót troszkę okreżnie

Poniedziałek, 1 czerwca 2015 | dodano: 02.06.2015

Rano do pracy potem do dentysty skąd okrężnie przez wypalanki,  Brzeziny, Nową Wieś, Słowik, i Wrzosową do domku. Dziś tempo emeryckie dawno tak wolniutko nie kręciłem bez pośpiechu z nóżki na nóżkę całkiem przyjemnie.