samotnie

Na dziorgę przed pracą.

Wtorek, 30 sierpnia 2016 | dodano: 31.08.2016

Z rana  wskoczyłem na rowerek i pokręciłem luźna nogą najpierw kolo huty i koksowni do Legionów następnie przez ossona i Przeprośną Górkę do Mstowa tu koło stodół jadę w stronę  sadów na mały szaberek dalej to nowymi nie znanymi ni drogami  przez Gąszczyk  do Brzyszowa a z tąd już prościutko do Olsztyna szybko koło zamku i dalej w stronę Biakła  ty odbijam na  żułty pieszy i nim do czarnego czarnym do Korwinowa  dalej już prosto przez słowik drogą wzdłuż rzeki i koło michaśki do domu chwila przerwy i do pracy na drugą zmianę.

Rowerowa sobota

Sobota, 25 czerwca 2016 | dodano: 25.06.2016

Wolny dzień od pracy trza by ruszyć troszkę nogą, wstałem o 5:00 pokręciłem się po chałupie próbując namówić Agę by wyskoczyła zemną ale nic z tego atom cholery z wyra nie ruszy postanowiłem więc wyskoczyć samemu, trasa w większości terenem : przez Dąbie do Legionów potem przez Złotą Górę terenem aż do TRW tu odbijam do Mirowskiej dalej w lewo Zawodziańską i w prawo w Mączną na końcu wskakuje w teren i trasą wyścigu docieram do Jaskrowa skąd Asfaltem do Mstowa tu znów odbijam  w prawo i terenem koło stodół mknę do Małus W i dalej terenem do Tórowa,  stąd Asfaltowo przez Przymiłowice kawałek główna do Olsztyna koło zamku  i kieruję się szosą w kierunku Sokolich tu na parkingu mały postój na śniadanko i po chwili wracam kawałek by znów wbić się t teren jadę najpierw żółtym do niebieskiego tu odbijam na Zawodzie skąd asfaltem do Korwinowa tu znów w czarny pieszy i nim z powrotem do niebieskiego  reszta trasy do domu to już standard koło nastawni, Guardian i terenem koło rzeki do domku chwila przerwy i wraz z Agunią znów na siodełku tym razem jedziemy do Poraja dębcówką i Pomarańczowym zostawiam agą w towarzystwie koleżanek  a sam przez Jastrząb niebieskim rowerowym pomykam Gęzyna a z tąd do Koziegłw by obejrzeć mecz naszych orłów piękny mecz po meczyku  zarzuciłem małe co nieco na ruszt i znów do Poraja gdzie ugadałem się na spotkanie z kuzynem  przy okazji wpadłem skontrolować jak się bawią dziewczyny około 22 ruszam samotnie do domku trasa standardowa żółty pieszy, niebieski  rowerowy, Pomarańczowy i znów niebieski , nastawnia ,Guardian koło rzeki i do domku wypocząć choć troszkę  bo jutro atakujemy z ekipą do Krakowa.

Kategoria samotnie, Z Agunią

Na raty

Czwartek, 23 czerwca 2016 | dodano: 24.06.2016

Z rana samotny szybki wypad przed pracą: koło huty i starą szosą do Olsztyna małe zakupy w piekarni i przez zamek na Lipóweczki gdzie robę sobie przerwę na śniadanko, potem przez Biakło w Sokole tranem do Zawodzia potem Korwinów,Now Wieś, Huta stara B, Brzeziny i przez sabinów i Wypalanki do domu potem praca i po pracy do Konina po Agunię poerót przez Aniołów.

Kategoria Codzienność, samotnie, Z Agunią

Praca i powrót troszkę na około.

Czwartek, 2 czerwca 2016 | dodano: 02.06.2016

Pogoda wciąż nas nie rozpieszcza, ale nie mogłem już wytrzymać rano do pracy a po pracy powrót troszkę inną drogą : Legionów, kamieniołom Prędziszów w terenie dużo błotka dojeżdżamy do Brzyszowskiej i od razu skręcamy w prawo i w Las po ślach mogę się domyślać tylko że jadę trasą niedzielnego maratonu ale po jakimś czasie gubię trasę i koniec końców docieramy do czerwonego rowerowego a nim do leśniczówki odbijam w lewo i lecę dalej ścieżką dydaktyczną docieramy do Kusiąt kawałek  asfaltem iznów w prawo i czerwonym pieszym koło Towarnych wyskakuje na asfalt i lecę do Olsztyna tu trochę chasania po górkach zamek lipówki i zjazd do leśnego.  Pusto nikogo znajomego więc bez zatrzymywania daję w lewo i lecę do pożaróeki i dalej  przez Las przez Zawodzie, Korwinów do Nowej Wsi koło Decathlon i dziurawymi drogami za Auchanem docieramy do Huty starej tu chwilka na zmianę dętki i dalej przez Brzeziny do Częstochowy bo pogoda zaczyna się robić coraz bardziej kiepska ,ledwo wszedłem do domu zaczęło padać.

Samotnie i deszczowo.

Sobota, 26 marca 2016 | dodano: 26.03.2016

Rano dostałem esemesa od Zbyszka że dziś nie jedzie bo ma padać. Lukłem więc za okno puki co nie pada ,Agą pojechała do pracy a ja postanowiłem że pojadę sam miałem pokręcić do Złotego Potoku i z takim nastawieniem ruszyłem koło huty, Guardian, nastawnia i żółtym pieszym do niebieskiego rowerowego dalej cały czas terenem niebieski rowerowy, czarny pieszy i znów Żółtym pieszym docieramy w okolice Olsztyna kawałek szosą w kierunku Biskupice by następnie skręcić w Solkole tu droga mocno terenowa dużo błotka i głębokich kolein  wyjeżdzonych przez ciężki sprzęt leśników chwilka przerwy na planie koło leśniczówki poczym dalej w drogę wyjechałem około kilometra ale pogoda znó popsuła mi plany zaczoł lać deszcz i to dość konkretnie, postanawiam wrócić z niebieskiego rowerowego odbijamy w żółty pieszy by jak najszybciej wrócić do domu po paru minutach deszcz ustał ale lepiej nie ryzykować  kolejnego zmoczenia jadę do Olsztyna skąd kieruję się w kierunku kusiąt przed kusiętami mijam ekipę z Fabryki Rowerów i przez Towarne czerwonym pieszym jadę do kusiąt a potem terenem wzdłuż torów do Czewki . Pogoda kiepska ale dobre i tyle.

Samotnie do Olsztyna.

Niedziela, 13 marca 2016 | dodano: 14.03.2016

Agusia poszła do pracy a ja czmuy na rumaka i w drogę pokręcić troszeczkę jakiś tak bez sił pojechałem w kierunku Olsztyna. Trasa: Koło chuty niebieski i żółtym do Olsztyna krótka posiaduwka w leśnym poczym udałem się na małą pętelke w sokole i dalej w drogę powrotną znów żółtym potem czarnym do Słowika i drogą koło żeki, dalej to już standard koło michaśki i przez stary raków do domku. A tak na marginesie pozdrowienia dla rowerzysty który złapał dziś gumę na żółtym pieszym może się domnie zgłosić po odbiór swojej zużytej dętki którą bezmyślnie wyżucił w lesie.

Kategoria samotnie

Praca i kolejny samotny popołudniowy wypad.

Czwartek, 8 października 2015 | dodano: 08.10.2015

Rano do pracy standardowo przez Zawodzie Dąbie, a o 16 udaję się  pod skansen z nadzieją że może ktoś zechce mi potowarzyszyć w dzisiejszej popołudniówce, czekam do 10 po i ruszam skoro i tak jadę sam to postanawiam pokręcić do Koziegłów na kawkę do znajomych. Trasa do Koziegłów najprostsza z możliwych : Koło Huty potem wzdłuż rzeki do Słowika potem Korwinów tu odbijam na czarny pieszy potem niebieskim rowerowym do Dębowca i koło Leśnego Konika do Poraja  tu zaglądam na chwilkę nad zalew i jadę dalej do Jastrzębia, na krzyżówce w Gęzynie odbijam w prawo by dojechać do niebieskiego rowerowego prowadzi on do Koziegłów bocznymi asfaltówkami, docieram na miejsce kawusia pogaduch ale robi się późno i czas się zbierać w drogę powrotną postanowiłem pojechać troszkę inaczej i trzymać się niebieskiego rowerowego od Gęzyna do  Jastrzębia leci przez las. W Jastrzębiu odbijam na Kamienicę Polską potem Wanaty, Poczesna, Zawodzie, Korwinów, Słowik, Wrzosowa i przez stary raków do domku, Czas pomyśleć o ocieplaczach na buty bo stopy mi tak zmarzły że nie czułem już palców .

Kategoria Codzienność, samotnie

Praca i samotna popołudniówka z w morde windem.

Środa, 7 października 2015 | dodano: 07.10.2015

Rano standardowo do roboty, potem do domku na obiadek i o 16 na planowany popołudniowy mały wypad za miasto .Pojechałem pod skansen poczekałem kilka minut może się ktoś  dołączy,  nie było chętnych więc ruszyłem sam ; koło Huty potem kirkut i dalej legionów do Ossona skąd odbiłem w kierunku Sprośnej  i do Mstowa tu znów odbijam w teren i kolo stodół jadę w kierunku Brzyszowa. Cały czas towarzyszy i dziś uporczywy w mordę wind czasami mam wrażenie jak by mnie coś trzymało.Docieram do Brzyszowa przecinam tylko szosę i dalej polami w kierunku Olsztyna w między czasie kila razy mylę drogę koniec końców wyjeżdżam na asfalt w Kusiętach od razu kieruję się do Baru Leśnego na mały isotonic. Z leśnego kieruję się na drogę ppoż potem odbijam w kierunku Poczesnej po kilkuset metrach jednak mylę znów drogę i muszę się przedzierać przez straszne chaszcze gdy już się wydostałem i odnalazłem drogę ruszam dalej ale okazuje się że to nie koniec niespodzianek na dziś, złapałem kapcia w tylnym kole ledwo doczołgałem się do żawodzia tu szybki serwis i dalej w drogę do domku najkrótszą drogą przez Korwinów, Słowik potem drogą z płyt wzdłuż rzeki  kawałek Bługajską koło Michalin  do domku.

Kategoria Codzienność, samotnie

Służbowo do Żarek Letnisko i powrót do pracy.

• Sprzęt Author Versus
Czwartek, 17 kwietnia 2014 | dodano: 18.04.2014

Rano służbowo do Żarek Letnisko,   załatwić część do roweru klienta, potem szybciutko do tyrki i powrót do domku.

Urodzinowa pętelka.

• Sprzęt Author Versus
Wtorek, 15 października 2013 | dodano: 15.10.2013

A głupio by było tak siedzieć w domu więc z rana postanowiłem wyskoczyć na małą urodzinową pętelkę ze względu na nadgarstek trasa w 100% asfaltowa :Częstochowa,Wierzchowisko,Wierzchowisko Kolonia,Lubojna,Dudki,Radostków,Kokawa,Stary Cykarzew,Cykarzew północny,Stary Broniszew,Ważne Młyny,Kuźnica Brzeźnicka,Nowy Folwark,Ostrowy,Rywaczki,Ostrowy nad Okszą,Leśna,Nowa Wieś,Kuźnica Kiedrzyniska,Czarny Las,Wola Hankowa,Antoninów i Częstochowa." title="Widok na koryto rzeki Kocinki w miejscowości kuźnica Brzeżnicka" width="900" height="675" />